۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۱۲۹۶۲
۲۰ مرداد برگزار می‌شود؛

دوره آموزشی ویژه پذیرفته شدگان حوزه علمیه لرستان

مدیر حوزه های علمیه لرستان از برگزاری دوره آموزشی ۲۰ روزه ویژه طلاب نو ورود خبر داد و گفت: این دوره مقدماتی با شرکت پذیرفته شدگان دوره میثاق طلبگی برگزار می شود.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره مقدماتی، اخلاقی، تربیتی و تهذیبی میثاق طلبگی از 20 تیر ماه آغاز شد و این دوره با شرکت بیش از 200 نفر از پذیرفته شدگان در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه ورودی برگزار شد.

وی افزود: پذیرفته شدگان پس از گذراندن دوره اختبار و تثبیت در 12 مدرسه علمیه سطح یک استان لرستان مشغول تحصیل می شوند.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه پذیرفته شدگان پس از گذراندن دوره میثاق طلبگی در دوره آموزشی نیز در مدارس شرکت می کنند، یاد آور شد: 30 تیرماه پایان برگزاری این دوره بود که با حضور اساتید اخلاق، مشاوره و حضور معاونان تهذیب برگزار شد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان جهت برگزاری دوره آموزشی 20 روزه بیان کرد: این دوره آموزشی از 20 مرداد تا 10 شهریور برگزار خواهد شد و طلاب در مدارسی که پذیرفته می شوند، این دوره آموزشی را می گذرانند.

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه در این دوره 20 روزه با محوریت احکام و اموزش قرآن برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مدیران و اساتید حوزه نظارت کامل در برگزاری این دوره را دارند.

وی یادآور شد: در پایان برگزاری دوره آموزشی آزمون کتبی برگزار می شود و افرادی که موفق به کسب نمره قبولی کنند به عنوان طلبه نو ورود جذب حوزه های علمیه خواهند شد.

وی هدف از برگزاری این دوره ها، آزمون و مصاحبه را کیفی سازی آموزشی در مدارس علمیه و ارتقا سطح علمی اساتید عنوان کرد./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات