۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۵۱۲۹۰۲
معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان خبر داد:

راه یابی ۳۵ اثر پژوهشی طلاب لرستانی به اختتامیه جشنواره علامه حلی

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان از راه یابی آثار پژوهشی طلاب لرستانی به اختتامیه جشنواره علامه حلی خبر داد و گفت: از مجموع ۴۲۰ اثر پژوهشی ۳۵ اثر به اختتامیه این جشنواره راه یافته است.
جشنواره علامه حلی

حجت الاسلام کامران پنام، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در مجموع 420 اثر از طلاب حوزه های علمیه خواهران و برادران استان به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال شده است.

وی از برگزاری مرحله اختتامیه جشنواره علامه حلی خبر داد و گفت: از مجموع آثار ارسالی پس از ارزیابی 35 اثر به مرحله اختتامیه جشنواره راه یافته است.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: از آثار برتر جشنواره در قالب کتاب، مقاله و پایان نامه تجلیل می شود.

وی بیشترین آثار ارسالی به جشنواره علامه حلی در حوزه علمیه برادران را مربوط به مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) خرم آباد و در حوزه علمیه خواهران لرستان نیز بیشترین آثار را مربوط به طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد دانست.

پژوهش اساس فعالیتهای حوزه است

حجت الاسلام پنام پژوهش را اساس و زیربنای حوزه عنوان کرد و گفت: فعالیتهای پژوهشی طلاب اقدامی مؤثر در جهت انجام فعالیتهای دینی و تبلیغی است.

وی هدف از برگزاری برنامه های پژوهشی را هدایت طلاب جوان به انجام فعالیتهای پژوهشی و ارتقای سطح توانایی آنان بیان کرد.

معاون پژوهش حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: شناسایی استعدادهای پژوهشی طلاب و هدایت آنان در عرصه پژوهش برای نقش آفرینی در حوزه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است./۹۴۵۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات