۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۵۱۲۸۹۹
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان:

۴۵ طلبه خواهر در سطح سه حوزه علمیه لرستان پذیرش می شوند

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان از پذیرش طلاب سطح سه در حوزه علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: پس از برگزاری مصاحبه عملی ۴۵ طلبه سطح سه در این حوزه علمیه جذب می شوند.
آزمون ورودی سطح ۳ حوزه علمیه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: مصاحبه ورودی داوطلبان ورود به حوزه در سطح سه از سوم تا شش مرداد ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ۴۵ طلبه در سطح سه حوزه های علمیه خواهران لرستان پذیرش می شود، افزود: این طلاب در مدارس علمیه زینبیه خرم آباد و فاطمه الزهرا(س) دورود مشغول تحصیل خواهند شد.

مهرابی یادآور شد: طلاب سطح سه در رشته های تفسیر علوم قرآنی، فقه و اصول، کلام گرایش فقه و اصول و کلام گرایش امامت ادامه تحصیل می دهند.

وی در ادامه با یادآوری به اینکه در آزمون کتبی داوطلبان ورود به حوزه در سطح سه 140 نفر شرکت کردند، خاطرنشان کرد: از این تعداد52 نفر موفق به کسب نمره قبولی شدند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان ادامه داد: مدرسه علمیه خواهران بروجرد 11 نفر، خرم آباد 21 نفر و دورود 20 نفر از طلاب داوطلب را برای ادامه تحصیل در سطح سه دعوت به مصاحبه کرده اند.

مهرابی خاطرنشان کرد: مصاحبه ورودی پذیرفته شدگان در مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد سوم و چهارم مرداد، دورود و بروجرد نیز پنجم و ششم مرداد ماه برگزار خواهد شد./۹۴۵۱/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات