۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۵۱۲۸۸۱
روحانی اهل تسنن لبنان:

با تمسک به وحدت می‌توانیم بر دشمن پیروز شویم

امام جمعه مسجد الغفران صیدای لبنان تمسک به وحدت و مقاومت را عامل پیروزی بر دشمن عنوان کرد.
شیخ حسام العیلانی از روحانیان اهل تسنن لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی امام جمعه مسجد الغفران صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته گفت: ما با وحدت و تمسک به گزینه مقاومت می توانیم بر دشمن صهیونیستی فائق آییم.

وی از عدم اهتمام برخی گروه ها به مساله فلسطین انتقاد کرد و افزود: انتظار تحرک جامع و یکپارچه ای از سوی احزاب و شخصیت های داشتیم تا پیامی روشنی به دشمن صهیونیستی درباره هرگونه تجاوز علیه مسجد الاقصی بدهیم.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: اما متاسفانه مشاهده کردیم که ذهنیت حزبی و متعصبانه همچنان بر تظاهرات و تجمع های اینچنینی حاکم است. باید ابتدا بر نفس خود پیروز شویم تا بتوانیم در نبرد با دشمن به پیروزی دست یابیم.

شیخ مدرار الحبال مفتی صور لبنان نیز در خطبه های نماز جمعه مسجد الشهدا در صیدا حاکمان مسلمان را به اتخاذ مواضع قاطع در دفاع از مسجد الاقصی فراخواند و اظهار داشت: همه مسلمانان باید در یک صف قرار گرفته و با کنار گذاشتن اختلافات به یاری برادران و فرزندان خود در فلسطین بپردازند.

وی ادامه داد: حاکمان مسلمان نیز وظیفه دارند به اختلافات پایان داده، اهداف شخصی را کنار گذاشته و از هر وسیله ممکن برای فشار علیه دشمن صهیونیستی استفاده کنند./980/ب903/د

ارسال نظرات