۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۵۱۲۸۷۹

تجمع همبستگی با مسجد الاقصی در لبنان برگزار شد

تجمع همبستگی با مسجد الاقصی از سوی جنبش فتح در لبنان برگزار شد.
شیخ بلال شعبان در تجمع حمایت از مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی از سوی جنبش فتح در اردوگاه البداوی لبنان با حضور علما، گروه های مختلف فلسطینی و شخصیت های ملی و اسلامی و سیاسی برگزار شد.

شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان در این مراسم گفت: فلسطین عامل وحدت امت است و سیاستمداران ما اگر به دنبال وحدت هستند بهتر است بر این مساله تمرکز کرده و به فکر جهاد باشند.

وی افزود: دروازه مسجد الاقصی به دست همه مسلمانان از ملیت و نژادهای مختلف زده خواهد شد زیرا این مسجد از سه مسجد مهم و مقدس به شمار می آید.

این روحانی اهل تسنن بر لزوم توجه به تحولات مسجد الاقصی تأکید کرد و اظهار داشت: نجات مسجد الاقصی تنها راه خروج امت اسلامی از فتنه ها و طوفان ها و پایان اشغالگری دشمن صهیونیستی به سرزمین فلسطین است.

ابوجهاد فیاض نماینده جنبش فتح نیز به مقاومت ملت فلسطین درود فرستاد و تصریح کرد: حمله شهرک نشینان و نظامیان صهیونیستی و تجاوز به مسجد الاقصی سبب آغاز انتفاضه ملی خواهد شد که ابتدا از قدس آغاز شده است.

وی ادامه داد: تحولات مسجد الاقصی بر ما واجب کرده است که در وحدت ملی و پایان شکاف ها تلاش کنیم تا بتوانیم به حمایت از مقدسات و پروژه ملی برپایی دولت و همچنین بازگشت آوارگان به این سرزمین بپردازیم./980/ب902/د

ارسال نظرات