۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۵۱۲۸۷۶
رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان:

حاکمان عرب به جای کشتار مسلمانان از ملت فلسطین دفاع کنند

یکی از روحانیان اهل تسنن لبنان از بی توجهی حاکمان عرب به جنایت صهیونیست ها در مسجد الاقصی به شدت انتقاد کرد.
شیخ احمد القطان در تجمع حمایت از مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت قولنا و العمل لبنان، تجمع همبستگی با مسجد الاقصی را پس از اقامه نماز جمعه برگزار و حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین و مسجد الاقصی اعلام کرد.

شیخ احمد القطان رییس جمعیت در این مراسم گفت: همه ما وظیفه داریم که در کنار مسجد الاقصی بایستیم و به همه اعراب و آزادگان جهان بگوییم اگر هم اکنون در کنار مسجد الاقصی قرار نگیرید پس چه زمانی می خواهید به وظیفه خود عمل کنید؟ آیا منتظر تخریب کامل مسجد خواهید ماند؟

وی افزود: بر همه ما واجب است نسبت به این خطر هوشیار باشیم و از کم کاری شورای امنیت و سازمان ملل و اتحادیه عرب در قبال بازپس گیری مسجد الاقصی انتقاد کنیم. چه زمانی فرامی رسد که برادرانمان در قدس بدون مزاحمت صهیونیست های اشغالگر سرزمین و ناموس و مقدساتمان وارد مسجد الاقصی شوند؟

این روحانی اهل تسنن خاطرنشان ساخت: ما حامی همه جنبش های مقاومت در فلسطین و لبنان هستیم و از آزادگان فلسطینی می خواهیم به شیوه های مختلف و با استفاده از سلاح سبک و سنگین در برابر دشمن بایستند.

وی تأکید کرد که باید به صورت یکپارچه در برابر دشمن صهیونیستی ایستاد و همه جهانیان موظف هستند حمایت های سیاسی و مالی و دیپلماسی و تسلیحاتی را از مجاهدان فلسطینی انجام دهند.

شیخ احمد القطان در پایان گفت: حاکمان عرب باید به جای ارسال مزدور به کشورهای عربی و اسلامی جهت کشتار مسلمانان و سرقت ثروت های کشورشان، از همه امکانات و توانایی ها علیه دشمن صهیونیستی اشغالگر استفاده کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات