۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۸۷۵
روحانی لبنانی:

جنگ مقاومت علیه تروریسم به قسمت آخر رسیده است

نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: جنگ مقاومت علیه تروریسم به قسمت آخر رسیده است.
حجت الاسلام علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی الخطیب نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته منطقه لبایا در بقاع غربی به بررسی نبرد مقاومت در منطقه عرسال پرداخت و گفت: نبرد علیه تروریست ها در این منطقه در پرتو صبر در برابر مشکلات و برخورد آگاهانه با مسائل و عدم تحت تاثیر قرار گرفتن نسبت به گفتمان فتنه و کینه توز به ویژه میان شیعه و سنی محقق شد.

وی افزود: درباره جنگ در عرسال و القلمون علیه تروریست هایی که به خطر واقعی برای ملت و اقتصاد و ثبات و آینده لبنان و همچنین سوریه مبدل شده اند باید بگویم که این جنگ آخرین قسمت نابودی پدیده غیرطبیعی در لبنان به شمار می آید.

این روحانی لبنانی با اشاره به بازگشت امنیت و ثبات و آرامش به لبنان تصریح کرد: ازسرگیری فعالیت دولت و تصویب قانون افزایش حقوق کارگران و کارمندان نشانه این ثبات و آرامش است. 

شیخ علی الخطیب درگیر شدن امت اسلامی به مسائل بی فایده را عامل گستاخ تر شدن رژیم صهیونیستی و ارتکاب جنایت های بی سابقه در فلسطین و به ویژه قدس عنوان کرد و ادامه داد: ملت فلسطین هیچگاه مسجد الاقصی را رها نکرده و با وجود همه تهدیدها و اقدامات پست دشمن به حمایت از مسجد پرداخته و در این راه به شهادت می رسند.

وی نسبت به بیداری حاکمان عرب ابراز امیدواری کرد و خاطرنشان ساخت: متاسفانه حاکمان عرب، دشمن صهیونیستی را ترک کرده و در جنگ های داخلی غرق شده اند؛ جنگ هایی که ویرانی کشورهای عربی را به همراه داشته و هیچ کشور عربی از این آتش در امان نمانده است. 

امام جمعه لبایا در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه گفت: حاکمان عرب باید دست یاری خود را به سوی ملت سوریه دراز کرده و به یاری آوارگان سوری و دولت این کشور جهت رسیدن به راه حل سیاسی بپردازند./980/ب902/د

ارسال نظرات