۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۵۱۲۸۷۴
آیت الله عالمی:

دولت و مسؤولان به صورت جدی و با اقتدار پاسخگوی حرکات خصمانه آمریکا باشند

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان گفت: دولت و مسؤولان باید به صورت جدی پاسخگوی حرکات خصمانه استکبار جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار باشد و اقتدار ایران را به همه عالم نشان دهد.
آیت الله عالمی

آیت الله حسن عالمی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نقض متن و روح برجام از سوی آمریکا گفت: دولت باید در برابر این نقض آشکار عملکرد انقلابی و عقلانی داشته باشد.

وی افزود: منظور از کار انقلابی عقلانی این است که ضمن حفظ معیارهای عامه پسند در سطح جهانی، ویژگی هایی که انقلاب اسلامی در برخورد با دشمن دارد را باید عملی کنند؛ دشمن تواضع و نرمش نمی فهمد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دولتمردان باید با صلابت و اقتدار با دشمن برخورد کنند، اظهار داشت: دشمن باید بفهمد تغییر نظام ایران حرف گنده ای است که سال ها آن را بیان کرده اند و هیج غلطی نتوانسته اند انجام دهند.

وی ادامه داد: دولت و مسؤولان باید به صورت جدی پاسخگوی حرکات خصمانه استکبار جهانی به ویژه آمریکا جنایتکار باشد و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به همه عالم نشان دهد.

آیت الله عالمی توجه به ظرفیت ها درونی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی را بسیار مهم ارزیابی کرد و ابراز داشت: مهم ترین دستور کار برای مقابله با دشمنان باید اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی باشد، اگراقتصاد در حوزه مصرف، بهره گیری از ثروت های عمومی و نیروی انسانی در جهت تولید حداکثری و اتکای به تولیدات داخلی باشد حرکتی مهم و تنفسی برای این فضا خواهد بود.

وی عنوان کرد: باید اقتصاد مقاومتی اجرایی شود تا بتوانیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم، با جیب خالی  و شکم گرسته نمی توان در برابر دشمن ایستاد، برای تأمین نیازهای مردم نباید چشم به خارج دوخت بلکه باید از ظرفیت های داخلی استفاده شود، اگر از داشته ها حداکثر استفاده را کنیم قله اقتصادی کشور بالا می رود./۱۳۲۳/ ۳۰۲ /ص

ارسال نظرات