۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۵۱۲۸۷۰
امام جمعه بافت:

مهم ترین وظیفه دولت اطاعت محض از رهبری است

حجت الاسلام مهدی زاده با بیان این که مهم ترین وظیفه دولت اطاعت کردن محض از رهبری است، گفت: اینکه بعضی از مسؤولان گاهی اوقات به ارزش های اسلامی پایدار نبوده و در مقابل دشمن از خط قرمزهای رهبری دوری می کنند به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
امام جمعه بافت امام جمعه بافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام علی مهدی زاده امام جمعه بافت جمعه شب در معراج الشهداء کرمان در دیدار با مردم، گفت: کسانی در دنیا در دوران دفاع مقدس شهید شدند که با کلام امام خود، وارد جنگ شدند و راه شهادت را در پیش گرفته و خود را به خدا رساندند.

وی با اشاره به این که شهیدان در نزد خدا عزیز هستند، ابراز داشت: مردم باید در زندگی خود فکر کنند که چرا شهیدان در دنیا و در آخرت عزیز هستند و با چه کارهایی تا مرز شهادت رفتند.

حجت الاسلام مهدی زاده خاطرنشان کرد: درس گرفتن از شهیدان مهم ترین رمز پیروزی انسان در دنیا بوده و کسی که زندگی آبرومندی را در دنیا و در آخرت می خواهد باید سعی کند راه شهیدان را شناخته و در زندگی خود اجرایی کند.

وی با توجه به این که حفظ دین به وسیله شهیدان به دست می آید، بیان داشت: زمانی که شهیدان به شهرهای ایران می آیند شهرها بوی دیگری را به مشام مردم می رسانند که معنایش عمل کردن به دین و فراموش نکردن ارزش های دینی است.

استاد حوزه علمیه بافت تصریح کرد: دیانت شهیدان در زندگی این است که همیشه و در هر زمینه ای، راه امام زمان را انتخاب می کردند و همیشه به دنبال رضایت امام در زندگی خود بودند.

وی با بیان این که شهیدان نقش تقوای الهی را خوب در دنیا اجرایی کردند، اظهار داشت: شهدا در زندگی خود افرادی بودند که به دنبال عمل کردن حرف های امام بودند و همیشه کارهای خود را با بصیرت انجام می دهند.

حجت الاسلام مهدی زاده ادامه داد: شهدا در زندگی خود توانستند دشمن را خوب بشناسند و زمانی که دشمن را شناختند،  توانستند به موقع و به جا، در مقابل دشمن ایستادند و حتی حق حرف زدن و لبخند زدن را به دشمن ندادند.

وی اظهار داشت: متأسفانه بعضی از مسؤولان در کشور بصیرت خوبی را نسبت به دشمن ندارند و در مقابل دشمن ضعف های زیادی را نشان دادند، در حالی که همه مسؤولین باید بدانند زمانی می توانند در مقابل دشمن بایستند که قدرتمند باشند و جلوی آن ها لبخند نزنند.

استاد حوزه علمیه بافت با بیان این که مهم ترین وظیفه دولت اطاعت کردن محض از رهبری است، بیان داشت: چرا بعضی از مسؤولان و مردم به ارزش های اسلامی پایدار نیستند و در مقابل دشمن از خط قرمزهای رهبری دوری می کنند.

امام جمعه بافت در پایان با اشاره به این که مقام زیارت  و شهادت دو مقامی بوده که خدا به شهدا داده است، گفت: فراموش کردن دین با ادامه دادن راه شهدا ناسازگار است./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات