۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۱۲۸۶۱
شیخ ماهر حمود:

روز به روز به ذبح صهیونیست‎ها نزدیک می‎شویم

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت تأکید کرد که روز به روز به ذبح صهیونیست ها و نابودی این رژیم نزدیک می شویم.
ماهر حمود

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه این هفته که در منطقه مارون الراس(2 کیلومتری مرز لبنان و رژیم صهیونیستی) برگزار شد، درباره شیوه مقابله با تجاوزهای صهیونیستی علیه مسجد الاقصی گفت: دو شیوه برای مقابله وجود دارد که شیوه اول آنست که ساکنان قدس و سراسر فلسطین به صورت مستقیم به نبرد پرداخته و نقشی تاریخی را در مقابل دشمن صهیونیستی و جنایتهای آن ثبت کنند. آنان با این استقامت و ثبات، پسرفت و شکاف عربی و حتی توطئه هایی که بسیاری از اعراب در آن نقش دارند را جبران خواهند کرد.

وی افزود: شیوه دوم این است که به آینده نگریسته و بر این اندیشه اساسی تکیه کرد که ما قوی هستیم، آینده از آن ماست، ما در حق هستیم و اسرائیل به سوی نابودی گام برمی دارد.

این عالم اهل تسنن تصریح کرد: با اطمینان کامل می گوییم که صهیونیست ها با مشکلات و شکست های داخلی دست و پنجه نرم کرده و در انتظار پایان خود هستند اما به مخفی کردن این واقعیت می پردازند. سخنان و رفتار صهیونیست ها کاملا نشان دهنده این مساله بوده و ما باید از جایگاه قدرت و عزت و اعتماد با آنان سخن بگوییم.

شیخ ماهر حمود ادامه داد: موسس رژیم صهیونیستی به سرنگونی این رژیم اطمینان دارد و فرماندهان صهیونیستی نیز در سال 1982 با وجود بمباران و قتل و بازداشت لبنانی ها هنگامی که یکی از جوانان را مورد بازپرسی قرار می دادند، اعتراف می کردند که روزی فرامی رسد که ما در این سرزمین ذبح کنید.

وی تأکید کرد: ما نیز ایمان داریم که زوال شما خواهد رسید و روز به روز به ذبحتان نزدیک می شویم. امیدواریم که خداوند این مساله را در هنگام حیات ما محقق کند و البته اجتهاد بسیاری از علما و مورخان مسلمان و غیر مسلمان نشان دهنده نزدیک بودن نابودی رژیم است.

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت خطاب به صهیونیست ها گفت: هیچگاه نمی توانید اندیشه فلسطین و این ملت را محو کنید و با وجود سلاح و جنگنده ها و حمایت آمریکا و انگلیس، توانایی تغییر مسیر تاریخ را نخواهید داشت./980/ب901/د

ارسال نظرات