۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۵۱۲۸۵۸
فضل الله:

تروریست ها همانند بمب ساعتی هستند

امام جمعه بیروت با اشاره به اینکه تروریست ها همانند بمب ساعتی عمل می کنند، از عملیات ارتش و مقاومت در مرزها تقدیر کرد.
سید علی فضل الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد امامین حسنین(ع) منطقه حاره حریک برگزار شد، از تصویب قانون افزایش حقوق کارگران و کارمندان استقبال کرد و گفت: ترس ما از این است که این قانون همانند برخی دیگر از اقدامات دولت بر اساس برنامه ریزی دقیق نبوده و تنها به دلیل فشار جامعه یا مصالح مالی و انتخاباتی یا کسب اعتماد مردم یا تصفیه حساب های سیاسی صورت گرفته باشد.

وی افزود: پس از مشاهده قبض مالیات سنگین علیه شهروندان باید تنمان نسبت به پیامدهای تصویب این قانون بلرزد به ویژه اینکه فقیران و محرومان بیشترین ضربه را از افزایش مالیات خواهند خورد. مالیات حق دولت در هر کشوری است اما باید ابتدا ثبات اقتصادی و اجتماعی برای شهروندان به وجود آید.

حجت الاسلام فضل الله با اشاره به افزایش قیمت ها به عنوان اولین پیامد تصویب این قانون تصریح کرد: دولت حداقل باید نظارت جدی بر قیمت ها داشته باشد و از افزایش غیرمنطقی کالاها از سوی بازرگانان جلوگیری کند.

وی درباره نبرد ارتش و مقاومت لبنان با تروریست ها در مرزهای این کشور اظهار داشت: لبنانی ها به شدت منتظر پایان ترورسیم در مرزهای شرقی و اخراج تروریست هایی هستند که همانند بمب های ساعتی در مرزها و داخل کشور و اردوگاه های آوارگان حضور دارند. 

امام جمعه بیروت در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به تحولات کنونی در مسجد الاقصی اشاره کرد و ادامه داد: صهیونیست ها از هدف قرار دادن این مسجد خسته و ناامید نمی شوند و به پروژه خود برای بنای معبد سلیمان و تقسیم زمانی و مکانی مسجد میان مسلمانان و مسیحیان ادامه می دهند همانگونه که این مساله را در مسجد ابراهیمی در الخلیل انجام دادند.

وی افزایش نظارت بر نمازگزاران به بهانه جلوگیری از عملیات شهادت طلبانه را نشان دهنده توطئه یهودی سازی و در اختیار گرفتن اداره مسجد الاقصی و قدس و سراسر فلسطین است.

امام جمعه بیروت بر لزوم ایستادگی یکپارچه مسلمانان و مسیحیان در دفاع از مقدسات و مبارزه با اقدامات صهیونیست ها تأکید کرد و گفت: ملت های عربی و اسلامی نیز باید مسؤولیت خود را در برابر دشمن به خوبی انجام داده و اجازه تسلط بیشتر صهیونیست ها بر قدس و مسجد الاقصی را ندهند./980/ب901/د

ارسال نظرات