۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۵۱۲۸۵۴

واکنش روحانی لبنانی به وخامت روابط میان کویت و ایران

عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، وخامت روابط میان کشورهای اسلامی را به سود صهیونیست ها عنوان کرد.
شیخ حسن شریفه روحانی لبنانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن شریفه مدیر اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد صفا در بیروت، حضور تروریست های در جرود عرسال و راس بعلبک را آفت امنیتی توصیف کرد و گفت: رهایی لبنان از این آفت امنیتی که وجود آن در کشور طولانی شده است، سبب آرامش و راحتی لبنانی ها می شود.

وی با تقدیر از نقش مقاومت در نبرد با تروریست ها تصریح کرد: مقاومت اسلامی نقش پررنگی در خنثی کردن توطئه های تروریستی ایفا می کند. تروریست ها امنیت و ثبات لبنانی ها را هدف قرار داده و هر جا حضور دارند باید در برابر آنها قرار گرفته و پدیده تروریسم را ریشه کن کنیم.

این روحانی لبنانی افزود: برخی لبنانی ها که دیدگاه مثبتی نسبت به نقش مقاومت در پایان تروریسم در لبنان ندارند، باید در مواضع خود تجدیدنظر کنند زیرا ما به مقاومت در کنار ارتش لبنان جهت نجات از تروریسم و پیامدهای آن نیاز داریم.

شیخ حسن شریفه از تصویب قانون افزایش حقوق کارمندان و کارگران ابراز خرسندی کرد و این مساله را عامل گشایش اقتصادی و معیشتی خواند.

وی در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه درباره بحران جدید میان کویت و ایران اظهار داشت: هر اختلاف میان ما سبب تضعیفمان شده و به قدرتمند شدن رژیم صهیونیستی و دشمنان امت اسلامی و عربی می انجامد./980/ب901/د

ارسال نظرات