۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۵۱۲۸۵۰
روحانی اهل تسنن لبنان:

جنگ ارتش با تکفیری ها به معنای دفاع از مسجد الاقصی است

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان، جنگ با تکفیری ها در لبنان را به معنای دفاع از مسجد الاقصی عنوان کرد.
صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد حضرت ابراهیم(ع) در شهر صیدا گفت: جنگ با تروریست ها یکپارچه است و عملیات ارتش علیه تروریست ها و تندروها در جرود عرسال در راستای نبرد علیه تروریسم دشمن صهیونیستی در فلسطین اشغالی به شمار می آید.

وی افزود: این بدین معناست که ارتش با نبرد علیه تروریست های تکفیری که چهره دیگر دشمن صهیونیستی هستند، در حال جنگ دفاع از مسجد الاقصی و قدس است.

این روحانی اهل تسنن تصریح کرد: این جنگ همچنین ادامه دستاوردهای ارتش سوریه و مقاومت در این کشور و پیروزی های بدست آمده در عراق به ویژه آزادی موصل از تروریست های داعش محسوب می شود. 

شیخ حبلی از مشارکت گسترده شهروندان در تظاهرات «جمعه خشم» با هدف یاری مسجد الاقصی تقدیر کرد و اظهار داشت: همگان باید گرد گزینه مبارک مقاومت جمع شده و گروه های مقاومت در فلسطین اعلام کنند که باید از همه گزینه ها درباره دفاع از مسجد الاقصی در مقابله با اشغالگران صهیونیستی جهت یهودی سازی قدس استفاده کرد.

رییس جمعیت الفت ادامه داد: ملت های عربی و اسلامی باید از همه ساعت ها و دقیقه ها برای یاری مسجد الاقصی و دفاع از مقدسات استفاده کنند. گزینه مقاومت ثابت کرده است که تنها گزینه برای محافظت از سرزمین و مقدسات و ناکام ساختن اهداف صهیونیست ها به شمار می آید.

وی تأکید کرد: ملت فلسطین در اوج بیداری قرار داشته و همه توطئه ها را سرنگون خواهد کرد. فلسطینیان مسیحی و مسلمان و سریانی و ارمنی امروزه در قدس به صورت یکپارچه مشغول به دفاع از مسجد الاقصی هستند./980/ب901/د

 

ارسال نظرات