۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۱۲۸۳۶
آیت الله نابلسی:

پیشانی نیروهای مقاومت را می بوسیم

یکی از علمای لبنان از آغاز عملیات پاکسازی مرزهای این کشور از تروریسم به وسیله نیروهای مقاومت ابراز خرسندی کرد.
آیت الله نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، گفت: مقابله ملت قهرمان فلسطین با اشغالگران صهیونیستی به دلیل اقدامات ظالمانه رژیم علیه شهروندان در قدس و ممانع از ورود آنان به مسجد الاقصی و برگزاری آزادانه نماز در این مسجد، در روزها و هفته های آینده به اوج خود خواهد رسید.

وی افزود: از همه گروه های فلسطینی داخل و خارج و همچنین همه آزادگان جهان می خواهیم همبستگی شجاعانه ای با ملت فلسطین داشته باشند و جنبش مردمی و سیاسی گسترده ای در محکومیت ذلت و خواری و سکوت عربی و اسلامی راه بیندازند.

این عالم لبنانی با اشاره به آغاز عملیات پاکسازی مرزهای لبنان از لوث تروریست ها از سوی نیروهای مقاومت تصریح کرد: ما در کنار جوانان قهرمان خود که به نبرد با تروریست هایی می پردازند که از سوی آمریکا و اسرائیل و عربستان و قطر و ترکیه برای نابودی مقاومت اعزام شده اند، ایستاده ایم.

آیت الله نابلسی با تأکید بر اینکه این کشورها درصدد دور کردن نبرد با دشمن صهیونیستی هستند، اظهار داشت که ما پیشانی مجاهدان مقاومت را بوسیده و جانفشانی های آنان را ارج می نهیم.

وی ادامه داد: سرزمین خود را به برکت جهاد و خون پاک شهدا از شر مفسدان و گمراهان آزاد خواهیم کرد./980/ب901/د

ارسال نظرات