۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۵۱۲۸۲۸
با حضور امت حزب الله؛

پنجاه و سومين شهيد مدافع حرم پاكدشت تشييع و تدفین شد

شهيد عيوض علي حيدري، پنجاه و سومین شهید مدافع حرم پاکدشت، امروز همزمان با ايام شهادت امام صادق(ع) تشييع و به خاك سپرده شد.
شهيد عيوض علي حيدري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهيد عيوض علي حيدري، 21ساله، که پنجاه و سومین شهید مدافع حرم پاکدشت محسوب می شود، امروز با حضور اقشار مختلف مردم در پاکدشت تشییع و تدفین شد.

وي به طور خودجوش در خط مقدم نبرد با نيروهاي تکفیری در سوريه حضور داشت و بعد از موفقيت هاي گوناگون و به درك واصل كردن عده زیادی از تکفیری ها سرانجام بر اثر اصابت تير به مقام پرافتخار شهادت رسيد.

امت شهيد پرور پاكدشت روز جمعه 30 تيرماه، همزمان با ايام شهادت امام صادق(ع) در ساعت 12ظهر  با اين شهيد معظم در مصلي نماز جمعه شريف آباد پاكدشت وداع كردند. سپس بعد از اقامه نماز دشمن شكن جمعه، به امامت حجت الاسلام قاسم خداپرست امام جمعه اين بخش بر پيكر اين شهيد معظم نماز میت اقامه شد.

پيكر شهيد حيدري كه براي دفاع از حرم و حمايت از مقاومت مي جنگيد با حضور مقتدرانه امت شهيد پرور پاكدشت دوشادوش برادران جمهوري اسلامي افغانستان همچون گذشته از مسجد جامع ريف آباد به سمت روستاي كريم آباد تشييع و در نهايت مراسم تدفین پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای روستاي كريم آياد بخش ريف آباد پاكدشت و در جوار امام زاده عون(سبزپوش) برگزار شد.

گفتنی است لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مهاجرین افغانستانی است که رزمندگانش از چند سال پیش تاکنون با تروریست های تکفیری در مناطق مختلف سوریه می جنگند.

شایان ذکر است طی سال های اخیر پیکر ده ها تن از شهدای افغانستانی مدافع حرم در شهرهای مختلف استان تهران تشییع و تدفین شده است.

این گزارش حاکی است شمار شهدای مدافع حرم پاکدشت تا امروز به 53 نفر رسیده است./804/پ۲۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات