۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۵۱۲۸۲۶
یکی از علمای عراق:

بهای فقدان افراد حکیم در عراق را پرداخت می کنیم

یکی از علمای عراق خاطرنشان کرد: اراضی عراق باید به طور کامل از لوث تروریسم پاکسازی شوند.
آیت الله سید محمد تقی مدرسی، از علمای عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق امروز طی پیامی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به دموکراسی حقیقی باید به جای توجه به تفکرات ناپخته، مشکلات را به وسیله گفت‎وگو حل و فصل کنیم.

وی افزود: قبل از آنکه اراضی اشغالی عراق از لوث تروریسیم به طور کامل آزاد شود برخی به سمت جدل و درگیری پیش رفته‎اند؛ اولویت ملت عراق باید پاکسازی کامل اراضی این کشور از شر داعش باشد. ماری که پس از مرگش دفن نشود هنوز خطرش باقی است و خطر گرگ زخم خورده بیشتر از سایر گرگ‎هاست.

این عالم عراقی تصریح کرد: بیش از یک قرن است که ملت عراق با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می‎کنند و اکنون نیز برخی از مسؤولان فقط درپی مصالح شخصی خود هستند و تفکرات ناپخته خود را پیگیری می‎کنند. این گونه افراد قبل از فرارسیدن میوه‎های یک درخت درپی چیدن آن هستند.

وی تاکید کرد که بلندپروازی‎ و عدم دور اندیشی برخی از مسؤولان و عدم حضور حکیمان در منصب‎های خود برای ترسیم نقشه راه صحیح ملت عراق جهت دستیابی به اهداف اصلی خود موجب پرداخت هزینه‎های بسیار مردم و عدم رسیدن به مقصد اصلی می‎شود.

آیت الله مدرسی اظهار داشت: ملت عراق به ویژه بزرگان نسبت به آینده این کشور مسؤول هستند و نباید اجازه دهند که شیاطین جن و انس با حیله و نیرنگ‎های مختلف به اهداف شوم خود دست پیدا کنند./994/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات