۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۱۲۸۱۷
نماینده آیت الله سیستانی:

جانبازان شهدای زنده هستند

نماینده حضرت آیت الله سیستانی بر ضرورت حفظ جان انسان‎های بی‎گناه تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: رزمندگان نباید تا آزادی کامل اراضی اشغالی آرام بنشینند.
حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد صافی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس عباسی در خطبه‎‎های نماز جمعه این هفته کربلا که در حرم مطهر امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به آزادی شهر موصل از چنگال داعش گفت: زمانی شادی ملت عراق تکمیل می‎شود که همه اراضی این کشور از لوث تروریسم پاکسازی شود بنابراین رزمندگان باید روحیه جنگندگی خود را حفظ کنند.

وی افزود: تا زمانی که اراضی عراق در اشغال تروریست‎ها قرار دارد نباید نسبت به این موضوع مهم سهل انگاری و بی توجهی کرد.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی محافظت از جان انسان‎های بی‎گناه به ویژه زنان، کودکان و سالخوردگان را بسیار حایز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد که همان طور که در گذشته گفته‎ایم، محافظت از جان مردم از کشتن تروریست‎ها مهم‎تر است.

وی خواستار خوشرفتاری با اسیران شد و اظهار داشت: بدرفتاری با اسیران و پیکر مطهر شهدا از نظر قانون و شرع جایز نیست و دستگاه‎های ذی ربط باید تصمیمات لازم را در این رابطه اتخاذ کنند.

حجت الاسلام صافی تصریح کرد: پیروزی رزمندگان به برکت خون شهدا همچنان ادامه خواهد داشت. ملت عراق باید از خون پاک شهدا که از این کشور و مقدسات آن دفاع کرده‎اند، محافظت کنند.

وی بیان داشت: مسؤولان رسیدگی به امور شهدا و خانواده‎های آنان باید اهتمام جدی و تلاش بیشتری برای رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا انجام دهند. جانبازان شهدای زنده هستند بنابراین باید نیازهای آنان در زمینه‎های درمانی را فراهم کرد و بهترین پزشکان و بیمارستان‎ها را برای معالجه آنان استفاده کنند./994/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات