۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۱۲۸۱۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه پایگاه بصیرت بخشی است

نماینده ولی فقیه در در لرستان نماز جمعه را پایگاه بصیرت بخشی به مردم خواند و گفت: اقامه نماز جمعه برکات معنوی و فرهنگی بسیاری در جامعه به همراه دارد و خنثی کننده هجمه های دشمنان است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: نماز جمعه مرکز آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است.

وی با اشاره به اینکه امامان جمعه هر هفته مردم را منسجم در صحنه نگه می دارند و سفارش به تقوا می کنند، افزود: اقامه نماز جمعه با حضور پر شور مسلمانان نمایش وحدت و همدلی اس.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نماز جمعه در ایجاد ارتباط اجتماعی و ارتباط فرهنگی در جامعه نقش آفرین است، خاطرنشان کرد: شکرت و اقامه نماز جمعه آثار و برکات معنوی و اجتماعی فراوانی در پی دارد.

وی با اشاره به ثواب نماز جمعه بیان داشت: در روایت آمده است که اگر مردم می دانستند خداوند چه اندازه برای نماز جمعه ثواب در نظر گرفته است، روز پنجشنبه خود را برای شرکت در نماز آماده می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به مورد هدف قرار داشتن نماز جمعه از سوی دشمن گفت: این امر در راستای اهمیت و اثرات نماز جمعه است.

وی در ادامه یادآور شد: نماز جمعه این فریضه واجب عبادی و سیاسی همواره از سوی دشمنان تخریب و مورد حمله بوده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تضعیف نماز جمعه را تضعیف احکام شریعت دانست و تأکید کرد: نباید نماز جمعه را تضعیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان نماز جمعه در سایه وحدت و همدلی مردم و مسلمانان هر هفته برگزار می شود و این حضور مردمی در پایگاه های عبادی سیاسی نماز جمعه خنثی کننده هجمه ها و توطئه های دشمنان است./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات