۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۵۱۲۷۸۹
مدیر ارزشیابی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان خبر داد؛

امتحانات مدارس تحت برنامه حوزه علمیه خراسان آغاز شد

مدیر ارزشیابی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان گفت: امتحانات مدارس تحت برنامه این حوزه علمیه از بیست و نهم تیرماه آغاز شده و تا نهم مرداد در مشهد و شهرستان های خراسان ادامه دارد.
وحیدی

حجت‌الاسلام هادي وحيدي پور، مدير ارزشيابي معاونت آموزش حوزه علميه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به امتحانات مدارس تحت برنامه گفت: این امتحانات از 29 تیرماه آغاز شده و تا 9 مردادماه در مشهد و شهرستان های استان خراسان ادامه دارد.

مدیر ارزشیابی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان ادامه داد: این امتحان در مشهد به صورت متمرکز در مدرسه علمیه عالی نواب و در شهرستان ها در مدارس محل تحصیل برگزار می شود.

وی با بیان این که مخاطب این امتحانات طلاب تحت برنامه هستند، به حضور 1854 نفر طلبه در این امتحانات اشاره و خاطر نشان کرد: این امتحانات در 5 پایه تحصیلی در سطح 2 و 3 برگزار می شود.

حجت الاسلام وحیدی پور با بیان این که در امتحانات مدارس تحت برنامه تعداد 25 ماده درسی مورد امتحان و آزمون قرار می گیرد، تصریح کرد: در این امتحانات طلاب حدود 30 مدرسه مشارکت دارند.

مدیر ارزشیابی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان با بیان این که این امتحانات با نظارت مستقیم مرکز مدیریت حوزه برگزار می شود، از حضور 30 نفر ناظر در این امتحانات خبر داد.

وی افزود: نتایج امتحانات مدارس تحت برنامه تا 25 مردادماه رسما اعلام و در سایت حوزه علمیه خراسان بارگذاری می شود./۸۶۴/ت۳۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات