۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۱۲۷۶۴

بازدید دوره‌ای نماینده ولی فقیه از مدارس علمیه آذربایجان‌شرقی

نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در اقدامی تحسین‌برانگیز از تمامی مدارس علمیه خواهران و برادران استان بازدید می کند.
بازدید آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی که ریاست عالی حوزه‌های علمیه استان را نیز بر عهده دارد، در اقدامی تحسین‌برانگیز از تمامی مدارس علمیه خواهران و برادران استان بازدید می کند.
امام جمعه تبریز در نخستین اقدام به بازدید از مدارس علمیه تبریز رفته و از نزدیک با اساتید، طلاب و فضلای حوزوی دیدار کرد و در جریان روند آموزش، پژوهش و برنامه های فرهنگی تربیتی این مراکز قرار گرفت، آخرین بازدید حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در تبریز مربوط به مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بوده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی هفته گذشته نیز در سفر به شهرستان مرزی جلفا از حوزه علمیه برادران هادی‌شهر و همچنین مدرسه علمیه خواهران فاطمیه شهرستان جلفا بازدید کرد و در دیداری با حجت الاسلام انتظاری امام جمعه شهرستان و مدیر استانی حوزه های علمیه آذربایجان‌شرقی آخرین وضعیت این مراکز را بررسی کرد.
بنابر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم همچنین همزمان با ایام سوگواری امام جعفر صادق(ع) به شهرستان مرند سفر کرد و از حوزه علمیه حضر صاحب الزمان(عج) این شهرستان و مدرسه علمیه الزهرا (س) مرند باردید بعمل آورد.
رییس عالی حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌شرقی در جریان این سفر با حضور در منطقه زنوز شهرستان مرند، در جمع طلاب شرکت کننده در کارگاه‌ آموزشی مکتب امام صادق(ع) حضور یافت و از دست‌اندرکاران برگزاری، شواری فرهنگ عمومی و امام جمعه مرند تقدیر کرد./935/پ
۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات