۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۵۱۲۷۵۶
رییس اداره اوقاف و امور خیریه نجف‌آباد خبر داد؛

حضور ۷۰۰ نفر در چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در نجف آباد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد گفت: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان نجف‌آباد و دوازدهمین دوره مسابقات مدهامتان اداره ارشاد با حضور بیش از ۷۰۰ نفر در هشت رشته برگزار شد.
حجت الاسلام توسلی

حجت الاسلام اصغر توسلی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف‌آباد، درباره چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: در این دوره از مسابقات 1500نفر در سامانه اداره اوقاف ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 600نفر در بخش معارف و 700 نفر در مسابقات قرآن شرکت کردند.

حجت‌الاسلام توسلی ادامه داد: چهلمین دوره از مسابقات سراسری اداره اوقاف مرحله شهرستانی آن، امسال همزمان با دوازدهمین دوره مسابقات مدها متان اداره ارشاد در 8 رشته قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ 5، 10، 20 و حفظ کل، دعاخوانی و اذان با حضور قائم‌مقام مدیرکل اداره اوقاف استان، و رئیس امور قرآنی استانی در سالن شهروند نجف‌آباد برگزار شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد درباره برنامه‌های جنبی این دوره از مسابقات نیز افزود: ایجاد کارگاه‌های آموزشی دعاخوانی، صوت و لحن و تجوید با حضور اساتید مطرح استانی و کشوری برای شرکت‌کنندگان و اعطای مدرک بلافاصله بعد از پایان رقابت و تجلیل از مقام‌های اول هر رشته از دیگر برنامه‌های این دوره از مسابقات قرآن کریم بود.

وی درباره دیگر برنامه‌های قرآنی اداره اوقاف بیان داشت: برگزاری اولین دوره طرح ملی حفظ قرآن ویژه ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی شهرستان با عقد تفاهم‌نامه بین اداره ورزش و اوقاف، و اولین دوره مسابقات زیر 18سال در رشته قرائت و اذان ویژه ورزشکاران از دیگر برنامه‌های قرآنی است.

لازم به ذکر است، اسامی نفرات اول در چهلمین دوره مسابقات اداره اوقاف شهرستان نجف‌آباد به شرح زیر است: حفظ 5جزء: سمیه ابراهیمی و محمدرضا رحیمی، حفظ 10 جزء: زهره محمدی و علی سعدی، حفظ 20جزء: فاطمیه مهدیه و علی عادلنیا، حفظ کل: خدیجه هاشمی و احمد موحدی، رشته اذان: احمد دوست محمدی، دعاخوانی، آمنه مختاری و حمید سوداگری./1306/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات