۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۵۱۲۷۵۱
مدیر اداره اوقاف شمال شرق تهران:

سند ۲۰۳۰ عامل انحراف فرهنگی در جامعه است

حجت الاسلام صادقی گفت: متاسفانه در زمانی برخی تلاش کردند با تصویب سند ۲۰۳۰ در عرصه مسائل فرهنگی و آموزشی به گونه‌ای رفتار کنند که جامعه ما به سمت نادرستی حرکت کند که نهایتا با تدبیر رهبر انقلاب این توطئه دشمن از بین رفت.
سند ۲۰۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرتضی صادقی مدیر اداره اوقاف شمال شرق تهران در مراسمی که به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در امامزاده سلطان مطهر بومهن از نوادگان امام جعفر صادق(ع) برگزار شد با اشاره به سخن آیت الله بهجت در رابطه با امام رضا(ع) اظهار کرد: این عالم ربانی می‌فرماید ما همگی مدتها است که بر سر سفره امام رضا(ع) هستیم، آیت الله بهجت تعبیر زیبایی از امامزادگان نیز دارد که می‌گویند هر کدام از امامزادگان یک ویتامین خاص دارند و ایشان برای سفر به مشهد پای پیاده می‌رفت تا از در مسیر از وجود امامزادگان بهره ببرد.

وی ادامه داد: در وجود تمام انسان‌ها قوه نگه‌دارنده‌ای وجود دارد که قرآن از آن به عنوان تقوا یاد می‌کند، این قوه در وجود تمام انسان‌ها وجود دارد با این تفاوت که در برخی قوی و برخی ضعیف‌تر است، متاسفانه تقوا در وجود انسان‌های امروز ضعیف شده است ولی راه‌هایی برای تقویت آن وجود دارد، متاسفانه در زمانی برخی تلاش کردند با تصویب سند۲۰۳۰  در عرصه مسائل فرهنگی و آموزشی به گونه‌ای رفتار کنند که جامعه ما به سمت نادرستی حرکت کند که نهایتا با تدبیر مقام معظم رهبری این توطئه دشمن از بین رفت.

مدیر اداره اوقاف شمال شرق تهران تاکید کرد: انسان‌ها باید بدانند که تمام اعضا و جوارح، زمین و زمان در آن دنیا شهادت اعمال ما را خواهند داد، همچنین پیامبر اکرم(ص) نیز در آن دنیا میزان اعمال ما خواهد بود.

حجت الاسلام صادقی یادآور شد: اهل‌بیت(ع) نیز  به اعمال انسان شهادت می‌دهند، امام صادق(ع) در این زمینه می‌فرمایند "باعث افتخار اهل‌بیت(ع) باشید زیرا به شما شیعه جعفری می‌گویند"، مواظب باشیم امروز ماهواره و فضاهای مجازی بسیار خطرناک است در صورتی که از آنها درست استفاده نکنیم.

وی افزود: مبادا در برخورد با ارباب رجوع خود در محل کار نامناسب برخورد کنیم، رفتار ما در هر زمانی چه در منزل یا محیط کار و اجتماع به عنوان ثبت اعمال خواهد بود پس باید به گونه‌ای رفتار کرد که مبادا در آن دنیا رو سیاه باشیم./۸۱۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات