۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۵۱۲۷۳۶
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان:

هجمه دشمنان به شورای نگهبان با هدف نفوذ به نظام است

نماینده مجلس خبرگان گفت: به دلیل مشروعیت شورای نگهبان و انجام درست وظایف از سوی این نهاد است که دشمنان کینه به دل گرفته و درصدد ضربه زدن به آن هستند تا شاید راه برای نفوذ بیگانگان در پست‌های حساس کشور فراهم شود.
حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: لزوم وجود شورای نگهبان برای هرکس که با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اندکی آشنایی داشته باشد، کاملا آشکار است.

وی با اشاره به وظایف شورای نگهبان افزود: شورای نگهبان وظیفه نظارت بر مصوبات مجلس و بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و ریاست جمهوری را بر عهده دارد.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان ادامه داد: شورای نگهبان با انجام این وظایف جلوی نفوذ افراد ناشایست و مخالف جمهوری اسلامی را در رأس نهادهای مهم نظام گرفته و از تصویب قوانینی که برخلاف اسلام و احکام قرآن باشد، جلوگیری می‌کند.

وی اضافه کرد: به دلیل مشروعیت شورای نگهبان و همین وظایف است که دشمنان از این نهاد مهم کشور کینه به دل گرفته و درصدد ضربه زدن به آن هستند تا با این کار شاید راه برای نفوذ بیگانگان در پست‌های حساس کشور فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین شبستری تصریح کرد: به طور کلی همه نهادهای تاثیرگذار کشور که رابطه نزدیکی با اهداف انقلاب و رهبری دارند مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرند؛ زیرا این نهادها همیشه سد محکمی در برابر اهداف شوم دشمنان بوده‌اند.

وی با اشاره به ویژگی های آیت‌الله جنتی و ابقای ایشان در پست دبیری شورای نگهبان، خاطرنشان کرد: وی فردی شناخته‌شده در ایران هستند که از اوایل پیروزی انقلاب تا به امروز همیشه در کنار امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده و سد محمکی در برابر منحرفین و منافقین محسوب می شود.

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان اضافه کرد: آیت‌الله جنتی ۳۸ سال با روحیه انقلابی و ولایتمداری و با پیروی از خط امام و رهبری، دبیر شورای نگهبان بوده و وظیفه سنگربانی از نظام را برعهده داشته است؛ به همین دلیل هم همیشه مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است./۹۳۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات