۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۱۲۶۵۲
آیت الله قرهی:

فرقه سازی‌های زمان امام صادق برای جدایی حاکمیت از دین بود

آیت الله قرهی گفت: فرقه سازی خلفا در زمان ائمه معصومین(ع) به ویژه زمان امام صادق(ع) برای جدا کردن حاکمیت از دین بود.
آیت الله قرهی

آیت الله روح الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) و شبهاتی که در عصر ایشان بر دین اسلام وارد می‌شد، گفت: از نظر خداوند در قرآن کریم تنها دین حق اسلام است.

وی افزود: ما چیزی به نام ادیان نداریم با آمدن امام زمان(عج) نیز فقط دین اسلام ناب محمدی باقی می‌ماند که ائمه معصومین(ع) مروج آن بودند.

آیت الله قرهی اظهار داشت: این فرقه‌سازی‌ها در بین اهل سنت یا شیعیان از جمله اقدامات یهود است که با نفوذ در بنی‌امیه و بنی‌عباس آنها را به وجود آورند تا با اهرم خلفای جور، ائمه معصومین(ع) را از صحنه سیاست کنار زده و حاکمیت را از دین جدا کنند.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) بیان داشت: خلفای بنی امیه و بنی عباس برای مقابله با ائمه معصومین(ع) اقدامات زیادی انجام دادند از جمله در زمان امام صادق(ع) برخی از شاگردان ایشان همچون حنفیه را به نام مفتی صاحب فتوا معرفی کرده و آنها به مقابله با امام تحریک کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم وهابیت ملعون که پیرو همان مفتی‌ها هستند در همکاری با آل‌سعود بحث شیعه و سنی را راه انداختند که به اختلافات مسلمانان دامن زده وحدت آنها را مقابل صهیونیست یهودی از بین ببرند./۸۰۷/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات