۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۱۲۵۹۴
امام جمعه موقت اهواز:

جناح ها و گروه های سیاسی اختلافات را میان مردم نیاورند

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده گفت: جناح ها و گروه ها اگر اختلاف سیاسی دارند آن را میان مردم نیاورند و سبب کاهش خدمت رسانی به مردم نشود.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در نشست شورای اداری استان خوزستان که عصر امروز در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد، ابراز داشت: نخست باید فرارسیدن شهادت رییس مذهب تشیع حضرت امام صادق(ع) را خدمت همه مدیران استانی و مردم خوزستان تسلیت عرض کنم.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه اظهار داشت: براساس فرمایشات حضرت امام صادق(ع) فقط براساس زبان کار نکنیم بلکه عمل کنیم و مدیران استانی باید دغدغه های مردم را درک کنند و به آنها به طور عملی حدالامکان رسیدگی کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با مثبت خواندن سیاست خارجی کشور ما در طول انقلاب اسلامی، بیان داشت: در مباحث سیاست خارجی و بین المللی در طول انقلاب اسلامی بسیار عالی ظاهر شدیم و جمهوری اسلامی همیشه در کنار مستضعفان عالم بوده و ضد استکبار جهانی عمل کرده است.

امام جمعه موقت اهواز با انتقاد از مشکلات داخلی کشور، گفت: در طول انقلاب در بحث امور داخلی کشور کمی از امور سیاست خارجی عزت مندانه ما ضعیف تر عمل شد و مشکلات داخلی همچون عدم وحدت بین جریان های سیاسی، مشکلات اقتصادی وبیکاری همیشه گریبان گیر ملت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی که در بانک ها رخ می دهد عدم توجه و اهمیت به بانکداری اسلامی می باشد و بانکداری بدون ربا باید عملی شود تا مشکلات بانکی و اقتصادی در جامعه پیش نیاید.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده اذعان داشت: مسؤولان باید به مردم شهیدپرور خوزستان توجه ویژه ای داشته باشد به ویژه به خاطر اینکه در هشت سال دفاع مقدس نقش فراوانی در انقلاب اسلامی داشتند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه دولت همت خود را برای حل مشکلات خوزستان به کار برده است، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید به ویژه شخص رییس جمهور اراده خوب و جدی در حل مشکلات استان خوزستان دارند و باید توجه کنیم که برای دولت حاشیه سازی ایجاد نشود تا با وحدت و همکاری کارها به طور مطلوب به سرانجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا که خدمات فراوانی را در استان انجام دادند و از استاندار پرتلاش و زحمتکش استان آقای شریعتی تقدیر وتشکر کنم.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان گفت: همه مردم ولایت مدار خوزستان جهت شرکت در تشییع جنازه شهدای گمنام که فردا در شش نقطه استان برگزار می شود، شرکت کنند./9453/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات