۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۱۲۵۷۲
با حضور آیت الله موسوی جزائری صورت گرفت؛

امام جمعه شهرهای اندیمشک و ملاثانی معرفی شدند

حجت الاسلام محمدزاده گفت: در تیرماه امام جمعه های جدید شهرهای اندیمشک و ملاثانی با حضور آیت الله موسوی جزایری معرفی شدند.
نماز جمعه

حجت الاسلام محمود محمدزاده، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مدت حکم ائمه جمعه برای سه سال صادر می شود، خاطرنشان کرد: گاهی وقت ها با جا به جایی هایی مواجه می شویم که این جا به جایی ها بنا به درخواست امام جمعه و دلایل شخصی صورت می گیرد و یا اینکه توان ادامه همکاری با نهاد را نداشته باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان باوی «شهر ملاثانی» اظهار داشت: حجت الاسلام نصاری امام جمعه پیشین برای ادامه تحصیل حوزوی به قم منتقل شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حجت الاسلام امینی فرد از سوی امام جمعه اهواز به عنوان امام جمعه جدید ملاثانی معرفی شد، افزود: این مراسم ۱۶ تیرماه در سالن فرهنگسرای ملاثانی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدزاده گفت: در دو روز گذشته با توجه به اتمام حکم سه ساله حجت الاسلام خدامی به عنوان امام جمعه اندیمشک و پس از ۹ سال فعالیت در این سنگر بنا به خواست وی به جای دیگری منتقل شد.

وی ابراز داشت: مراسم معارفه حجت الاسلام حسینی نوری به عنوان امام جمعه جدید اندیمشک در ۲۳ تیرماه برگزار شد.

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خوزستان در پایان گفت: در ماه های آینده به احتمال زیاد یک یا دو امام جمعه جا به جا خواهند شد./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات