۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۱۲۵۶۰
امام جمعه بردسیر:

شورای نگهبان حافظ کیان نظام اسلامی است

امام جمعه بردسیر گفت: دشمن اگر بخواهد به این نظام ضربه و خدشه ای وارد کند باید از طریق عناصر وابسته و نفوذی در مجلس یا در ریاست جمهوری و مجلس خبرگان اقدام کند؛ از این رو بزرگترین مانع در برابر آنها شورای نگهبان است که حافظ کل نظام اسلامی است.
حجت الاسلام میثم تارم

حجت الاسلام میثم تارم، امام جمعه بردسیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انقلاب عظیمی بود و مردم کشور ما برای اسلام و حاکمیت احکام اسلامی قیام کردند و از گذشته تا به امروز هدف اصلی آن استقرار احکام اسلامی بوده است.

امام جمعه بردسیر اظهار کرد: قانون اساسی ما که از سوی فقهای نظام تدوین شده و همچنین مردم کشور که به آن رای داده اند، یک قانون بسیار پیشرفته و دقیق است که تمام جوانب برای باقی ماندن اسلام و نظام در آن لحاظ شده است.

وی تاکید کرد: فلسفه وجودی شورای نگهبان حفظ اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ از این رو یکی از کارهای مهم این شورا نظارت بر قوانینی است که در مجلس تصویب می شوند، بر این اساس قوانینی که در مجلس تصویب می شوند باید اسلامی باشند.

حجت الاسلام تارم ادامه داد: این نهاد بر انتخابات نیز نظارت دارد و تایید صلاحیت نامزدها را بر عهده دارد؛ به همین دلیل مورد هجمه دشمنان اسلام قرار می گیرد زیرا از دخالت بیگانگان در امور کشور جلوگیری می کند.

امام جمعه بردسیر در پایان خاطرنشان کرد: دشمن اگر بخواهد به این نظام ضربه و خدشه ای وارد کند باید از طریق عناصر وابسته و نفوذی در مجلس یا در ریاست جمهوری و مجلس خبرگان اقدام کند؛ از این رو بزرگترین مانع در برابر آنها شورای نگهبان است که حافظ کل نظام اسلامی است./866/ت۳۰۲/ب۱

 

 

ارسال نظرات