۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۵۱۲۵۰۲
امام جمعه تبریز:

بیمه سلامت از اقدامات ارزشمند دولت کنونی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر خدمت به اقشار مستضعف جامعه، گفت: بیمه سلامت از کارهای ارزشمند دولت کنونی در بیمه همگانی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه بود.
حجت الاسلام آل هاشم، بیمه سلامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر امروز در دیدار پرسنل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیمه سلامت همگانی از اقدامات ارزشمند دولت کنونی است، بر رفع معایب و مشکلات این طرح تأکید کرد.

وی با بیان اینکه اداره کل بیمه سلامت استان در امر بیمه همگانی عملکرد مناسبی داشته است و در این راستا در آذربایجان شرقی تلاش بسیاری کرده اند، خاطرنشان کرد: عملکرد دولت در طرح بیمه سلامت همگانی و بیمه کردن افراد بدون بیمه ارزشمند و قابل قدردانی است.

امام جمعه تبریز با مقدس خواندن محور فعالیت بیمه سلامت، تصریح کرد: بیمه سلامت طرحی بود که از آغاز دولت یازدهم کلید خورد و مورد حمایت و تقدیس علما و مراجع تقلید قرار گرفت، در طول این طرح کارهای بزرگی در رابطه با نظام سلامت و بیمه سلامت همگانی رایگان صورت گرفت.

وی با اشاره به تأکیدات دین اسلام در رابطه با خدمت خالصانه به بندگان، گفت: خدمت به بندگان صالح خداوند و اقشار فقیر و آسیب پذیر جامعه مورد تأکید دین اسلام و دارای اجر و پاداشی عظیم است، بنابراین فعالان در بیمه سلامت ارزش کار خود را بدانند و با نیت خالص در این مرکز کار کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم دلجویی و تیمار بیماران را یک امر پسندیده عقلی و مورد تأید دین دانست و افزود: خدمت به اقشار بی بضاعت و کم درآمد جامعه که با بیماری های سخت درگیر هستند و در مراکز درمانی بستری می شوند در نزد خداوند متعال ارزشمند و ماندگار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسأله اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های پزشکی و درمانی در این حوزه، ابراز داشت: از جمله الزامات اقتصاد مقاومتی توجه به ارتقای سطح کیفی محصولات است و فرهنگ سازی در حوزه مصرف تولیدات داخلی است.

نماینده و لی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر چه کیفیت محصولات داخلی بیشتر باشد مصرف کنندگان گرایش به مصرف داروهای ایرانی خواهند داشت، تصریح کرد: حمایت از تولیدات داخلی با مصرف محصولات ایرانی به ویژه در بخش دارو با بهبود کیفیت ملزومات طبی ایرانی از سوی تولید کنندگان یکی از محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی است./854/پ202/ب1

ارسال نظرات