۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۱۲۳۹۷

کارگاه آموزشی مهارت های تدریس در حوزه علمیه لرستان برگزار شد

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مهارت های تدریس در حوزه، گفت: این کارگاه تخصصی به مدت سه روز ادامه دارد.
کارگاه آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مهارت های تدریس در استان گفت: این کارگاه ویژه اساتید تدریس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اساتید حوزه های علمیه خواهران لرستان در این کارگاه مهارتها و شیوه های مهم تدریس را فرا می گیرند، افزود: این کارگاه آموزشی به مدت سه روز برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: اساتیدی که موفق به گذراندن این دوره شوند،  مجوز گواهی تدریس با آنان تمدید می شود.

وی عنوان کرد: پس از تمدید گواهینامه تدریس اساتید می توانند از اول مهرماه در مدارس علمیه  خواهران استان به تدریس دروس حوزوی بپردازند.

مهرابی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را ارتقا سطح توانایی اساتید در انتقال مطالب حوزوی به طلاب و به کارگیری شیوه های اثرگذار در حوزه تدریس است.

وی بیان داشت: این دوره های آموزشی با حضور اساتید مجرب و کارآزموده حوزه به صورت تخصصی برگزار می شود و امید است با برگزاری این دوره ها شاهد رشد روزافزون علمی در حوزه باشیم.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری دوره آموزشی تدریس را فرصتی برای ارتقا توانمندی و شناسایی اساتید توانمند و جذب آنان عنوان کرد./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات