۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۱۲۳۷۴
مدیر مسؤول روزنامه همشهری از کمپین قالیباف:

ورشکستگی بانک ها سبب بهره مندی اقلیت و ضرر اکثریت جامعه است

مدیر مسؤول روزنامه همشهری از کمپین قالیباف گفت: ۲۱ بانک از ۲۸ بانک کشور در معرض ورشکستگی قرار گرفتند و در این موقعیت اقلیت بهره مند و اکثریت متضرر آن خواهند شد.
بانک مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست تحلیل تکنیک های کمپین های انتخابات ریاست جمهوری با همکاری انجمن اندیشه و قلم و پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات عصر دیروز در محل پژوهشگاه برگزار شد.

در ابتدا جهانبخش خانجانی از کمپین ستاد انتخاباتی حسن روحانی، درباره کمپین انتخاباتی آقای روحانی کاندید انتخاباتی دوره دوازدهم ریاست جمهوری و نحوه تولید پیام‌های ستادی، بیان داشت: ما یک کشور جهان سومی هستیم و ابزارها و مفاهیم توسعه به صورت واقعی در کشور ما رواج پیدا نکرده بر همین اساس در سه دهه اخیر به صورت رسمی و آکادمیک در زمینه کمپین، برند و یا برندسازی در حوزه سیاسی توجه نشده است.

وی افزود: با توجه به رشد رسانه‌ها به خصوص در عرصه دیجیتال و شبکه‌های مجازی سبب شده این حوزه بیشتر مورد اقبال و توجه مردم قرار گیرد.

مسؤول کمپین ستاد انتخاباتی  روحانی اضافه کرد: اقبال عمومی به حوزه سیاست عاملی برای توسعه سیاسی کشور و ابزارهای به کار گرفته در این حوزه به شمار می‌رود.

خانجانی با بیان اینکه آقای روحانی و مجموعه دولت قبل از ورود به عرصه انتخابات هیچ کمپینی تشکیل نداده بودند که ما براساس آن حرکت کنیم، ابراز کرد: با شکل گیری ستاد انتخاباتی همه مجموعه داشته‌ها، دانسته‌ها و ارتباطات همان دوران انتخابات در کنار هم جمع شد و قبل از آن هیچ کمپینی در این باره تشکیل نشده بود.

وی درباره اینکه در انتخابات استراتژی ما ایجابی بود و در مناظره‌ها و تبلیغات به هیچ عنوان دنبال دعوا نبوده و از خطوط قرمز نیز عبور نکردیم، گفت: ستاد انتخاباتی آقای روحانی براساس همان استراتژی ایجابی مدل پیام، رنگ و شعار تبلیغاتی را انتخاب کرد.

در ادامه حسین قربانزاده مدیر مسوول روزنامه همشهری از کمپین قالیباف، با اشاره به اینکه صحبت در زمینه نحوه رقابتها در انتخابات نشان از بلوغ سیاسی جامعه دارد، گفت: یادآوری کمپین‌های سیاسی و نحوه رقابت‌ها در همه انتخابات‌ برای بلوغ سیاسی یک جامعه حائز اهمیت است.

وی افزود: امروز برخلاف این تصور که صحبت کردن درباره برند و یا کمپین سیاسی تنزل جایگاه سیاست و یا نوعی رقابت سیاسی است، این مهم مطرح می‌شود که اگر کمپین‌های سیاسی مسیر خود را درست طی کنند مانند قانون جاذبه قابلیت آن را دارد که احتمالات را به یقین تبدیل کنند.

مدیر مسؤول روزنامه همشهری از کمپین قالیباف با بیان اینکه در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری رقابت دو کاندید انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رییسی و قالیباف تا روز آخر به صورت جدی بود، ابراز کرد: اما این رقابت درباره حجت الاسلام والمسلمین روحانی و جهانگیری چنین نبود و بر همه مسلم بود که نماینده نهایی رییس جمهور وقت خواهد بود.

قربانزاده با اشاره به نظرسنجی‌های صورت گرفته در زمینه اشتغال، گفت: با نظرسنجی‌هایی که در زمینه توانایی اشتغال زایی روحانی و قالیباف صورت پذیرفت قالیباف دست برتر داشت، بنابراین کمپین قالیباف باید در حوزه اقتصاد و اشتغال شکل می‌گرفت.

وی ادامه داد: عبارت 96 درصد صرف نظر از این عدد در این مملکت، عده‌ای که در اقلیت قرار دارند از رانت و افراد نزدیک به رانت بهره‌مند و برخوردار هستند و این امکان را برای آنان فراهم می‌آورد با وجود وضع بد اقتصادی با ارتباطی که دارند وضعیت بهتری داشته باشند و آن اکثریت همچنان در ضرر و زیان اقتصادی به سر ببرند.

مدیر مسؤول روزنامه همشهری از کمپین قالیباف اضافه کرد: امروز بیماری اقتصادی به حدی جدی است که 21 بانک از 28 بانک کشور در معرض ورشکستگی قرار گرفتند و در این موقعیت اقلیت بهره مند و اکثریت متضرر آن خواهند شد، کمپین ستاد قالیباف نیز با توجه به این امر به دفاع از اکثریت پرداخت./807/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات