۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۱۲۳۳۸
برای سال تحصیلی جدید؛

مؤسسه تحقیقاتی دارالاعلام اهواز از میان طلاب دانش پژوه می پذیرد

حجت الاسلام آلبوعفری با اشاره به افتتاح مؤسسه تحقیقاتی دارالاعلام در اهواز از پذیرش ۲۰ طلبه دانش پژوه برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
پذیرش مؤسسه تحقیقاتی دارالاعلام

حجت الاسلام ایوب آلبوعفری، مسؤول اجرایی و آموزش مؤسسه تحقیقاتی دارالاعلام مدرسه اهل بیت(ع) شعبه اهواز، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مدرسه مذکور تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی است، اظهار داشت: این مؤسسه برای سال تحصیلی جدید در مرحله نخست ۳۰ تا ۳۵ طلبه را جذب خواهد کرد اما با گذر سه ماه از پذیرش، ۲۰ نفر از آنها را انتخاب خواهیم کرد.

مسؤول اجرایی و آموزش مؤسسه تحقیقاتی دارالاعلام اهواز با بیان اینکه پذیرش شدگان وارد دوره تحقیقاتی خواهند شد، عنوان کرد: اتمام پایه ششم، التزام به کلیه مقررات آموزشی مؤسسه، موفقیت در آزمون کتبی، موفقیت در مصاحبه حضوری و ساکن اهواز بودن از جمله شرایط پذیرش است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه پذیرش سال کنونی منحصر به طلبه های اهوازی است، خاطرنشان کرد: مدرسه اهل بیت(ع) در راستای دفاع از مکتب اهل بیت(ع) و نقد فرقه وهابیت از میان برادران طلبه دانش پژوه پذیرش خواهد کرد و در این باره کتب تاریخ و نقد وهابیت ترجمه کتاب کشف الإرتیاب علامه سیدمحسن امین و محاضرات فی الإلهیات (حضرت آیت الله سبحانی - تلخیص استاد علی ربانی - کتاب درسی عقاید پایه ۷ حوزه از ابتدای کتاب تا ابتدای بحث نبوت) منابع آزمون بوده و از طریق سایت مؤسسه قابل دانلود هستند.

حجت الاسلام آلبوعفری افزود: اشتغال به کار برگزیدگان دوره در بخش تحقیقاتی مؤسسه پس از پایان دوره، کمک هزینه تحصیلی، اعطای گواهی اتمام دوره، استفاده از اساتید مجرب و متخصص حوزه علمیه قم و تأمین منابع کتابخانه ای و اینترنتی از جمله مزایای تحصیل در مؤسسه است.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه تحقیقاتی دارالاعلام از شش سال پیش در قم تأسیس شده است، اظهار داشت: امسال تصمیم گرفته شد تا شعبه های آن در اهواز و شیراز افتتاح شود که در اهواز مدیریت آن بر عهده حجت الاسلام عبدالقادر مکیان است.

مسؤول اجرایی و آموزش مؤسسه تحقیقاتی دارالاعلام اهواز با بیان اینکه تاکنون ۱۷۰ نفر نام­نویسی کردند، ابراز داشت: مهلت نام­نویسی تا ۳۰ تیرماه است و امتحان ورودی مؤسسه ۶مردادماه رأس ساعت ۱۰ در مدرسه امام خمینی اهواز برگزار می شود.

این مقام مسؤول در پایان گفت: مؤسسه در خیابان ادهم ـ کوچه شهید عظیم ـ پلاک ۱۶۰ قرار دارد./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات