۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۱۲۳۰۳
امام جمعه الیگودرز:

شورای نگهبان پاسدار ارزش‌های اسلام و نظام است

امام جمعه الیگودرز شورای نگهبان را از مهم‌ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این نهاد مقدس پاسدار ارزش‌های اسلام، نظام و انقلاب است.
شورای نگهبان

حجت‌الاسلام علی‌محمد ارزنده، امام جمعه الیگودرز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به جایگاه و نقش مهم شورای نگهبان در نظام اسلامی، اظهار داشت: شورای نگهبان مدافع نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به هجمه دشمنان علیه شورای نگهبان، افزود: هر جا و هر نهادی که در نظام اسلامی وظیفه خود را به‌خوبی انجام دهد، دشمنان علیه آن نهاد دست به توطئه و هجمه‌های بیشتری می‌زنند.

حجت‌الاسلام ارزنده با اشاره به نقش و رسالت شورای نگهبان در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: هر جا دشمن با طرح دسیسه‌های مختلف قصد لطمه زدن به نظام را داشته، شورای نگهبان با بصیرت و هوشیاری جلوی دسیسه‌های دشمن را گرفته است.

وی به اشاره به ایستادگی شورای نگهبان در برابر هجمه‌های دشمن در مقاطع حساس کشور، اظهار کرد: این نهاد اثرگذار هرگز در برابر هجمه‌های دشمن عقب‌نشینی نکرده و با جدیت و قانون­مندی خود همواره توطئه‌های آنها را خنثی کرده است.

حجت‌الاسلام ارزنده راه مقابله با دسیسه‌های دشمن را جلوگیری از ورود افراد نااهل به نهادها و بخش‌های مهم کشور دانست و گفت: باید مواظب بود نیروهایی که بخش‌های مهم کشور ورود پیدا می‌کنند در خط ولایت و نظام باشند.

امام جمعه الیگودرز در ادامه مهم‌ترین دستاورد شورای نگهبان را جلوگیری از ورود افراد نااهل به نظام دانست و خاطرنشان کرد: شورای نگهبان با توجه به وظایفی که دارد در انتخابات صلاحیت افرادی را تأیید می‌کند که در پاسداری از نظام و نقش‌آفرینی کنند و هم سو با اهداف انقلاب باشند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات