۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۱۲۱۹۹
امام جمعه نورآباد:

هجمه های دشمن به خاطر نقش سازنده شورای نگهبان است

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه شورای نگهبان مورد هجمه های دشمنان داخلی و خارجی قرار می گیرد، گفت: این هجمه ها نشان از نقش سازنده بودن شورای نگهبان است.
امام جمعه نورآباد

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شورای نگهبان را از مهم ترین نهادهای نظام خواند که تفسیر و صیانت از قانون اساسی را بر عهده دارد.

وی تأیید قانونی و شرعی مصوبات مجلس را که مغایرتی با قانون اساسی نداشته باشد را از دیگر وظایف شورای نگهبان عنوان کرد و گفت: نظارت استصوابی بر انتخابات از دیگر وظایفی است که اهمیت وجود این شورا را چندبرابر می کند.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه شورای نگهبان از شش فقیه و شش حقوقدان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: فقها از سوی رهبری انتخاب شده است و از بهترینها هستند.

آیت الله جنتی مسؤولیت های فراوانی در خدمت به نظام دارد

وی با اشاره به وجود نیروهایی مبارز، انقلابی و کارآمد همچون آیت الله جنتی اظهار داشت: آیت الله جنتی مسؤولیتهای فراوانی در خدمت به نظام دارد، زحمات این بزرگان سزاوار قدردانی است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد یادآور شد: آیت الله جنتی از مبارزان پیش از انقلاب هستند که مورد اعتماد امام راحل، رهبری و مردم است.

وی اظهار داشت: شورای نگهبان به جهت جایگاه و نقش مهمی که دارد در حفظ و حراست از انقلاب به خوبی ایفای نقش کرده و همواره توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی می کند.

امام جمعه نورآباد با اشاره به اینکه شورای نگهبان همواره از سوی دشمنان نظام و بددلان و پوچ گرایان داخلی مورد هجمه قرار می گیرد، افزود: توطئه ها و هجمه های دشمن نشان از سازنده بودن این نهاد است.

حجت الاسلام هاشمی نژاد خاطرنشان کرد: برای ما موجب افتخار است که با وجود هجمه های داخلی و خارجی شورای نگهبان با صلابت به وظایف خود عمل می کند و این هجمه های کوچک ترین لطمه ای به فعالیت این نهاد انقلابی وارد نمی کند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات