۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۱۲۰۳۶
لحظاتی پیش؛

حجت الاسلام ذوالفقاری مصدوم حادثه متروی شهرری از بیمارستان مرخص شد

حجت الاسلام ذوالفقاری مصدوم حادثه متروی شهرری پس از سپری کردن دوره درمان از بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری مرخص شد.
ذوالفقاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دقایقی پیش حجت الاسلام خلیل ذوالفقاری مصدوم حادثه متروی شهرری پس از سپری کردن دوره درمان از بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری مرخص شد.

حجت الاسلام ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به قضایای روز حادثه، گفت: هنگامی که من وارد مترو شدم طبق معمول مترو مملو از جمعیت بود.

وی افزود: بنده نیز همانند دیگران پشت خط زرد منتظر آمدن قطار بودم که ناگهان ضربه تیزی از پشت به گردنم اصابت کرد.

حجت الاسلام ذوالفقاری اضافه کرد: طی این ضربه فرد مهاجم با حمله مرا نقش زمین کرد، ابتدا تصور کردم فرد مهاجم قصد دارد مرا روی ریل قطار بیندازد ولی ناگاه خود را غرق در خون دیدم و با دست مانع ضربه‎های دیگر او شدم به همین جهت دستانم به شدت آسیب دید.

وی در ادامه اظهار داشت: همانطور که فرد ضارب به من ضربه می‌زد دو جوان که فرشته نجاتم بودند در دفاع از من با فرد مهاجم درگیر شدند که با رها شدن از دست ضارب بنده توانستم خود را به دفتر حراست مترو برسانم.

حجت الاسلام ذوالفقاری اضافه کرد: به گفته شاهدان عینی فرد ضارب در حالت عادی نبود و با عربده‌های بلند شعار جانم فدای ایران سر می‌داد که طی اخطارهای پلیس و عدم اطاعت او مجبور به شلیک می‌شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده افتخار می‌کنم که در مسیر احیای امر به معروف و نهی از منکر آسیب ببینم و حتی جان دهم اما لازم است که بگویم حادثه مترو شهرری ربطی به امر به معروف و نهی از منکر نداشت هرچند لباس روحانیت خود نشانه امر به معروف است./202/813/ب1

ارسال نظرات