۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۱۲۰۱۵
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(۲۷)

شهیدی از طلایه داران عشق و ایثار

طلبه شهید حجت الاسلام سید عدیل حسین(سید محمد خوشبو) از طلایه داران سپاه عشق و معرفت مدافعان حرم است که صدف عشق را در اقیانوس معرفت عشق زینبی(س) صید کرد.
تشییع ۶ شهید مدافع حرم در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طریق قرب الهی در شهادت نهفته است و شهدا با نثار خون خود به مقام قرب الهی می رسند.

شهید تجلی عشق و معرفت در کویر عاشقی است و شهادت همچون اقیانوسی عمیق، جزر و مد عشق به معشوق را به کرانه دلدادگی ها می رساند.

شهدا محرم اسرار الهی هستند و طریق شهادت جز با مرکب عشق و شیدایی، پیمودنی نیست و شهید بر مرکب عشق می نشیند و در سرزمین معرفت یکه تازی می کند.

طلبه شهید حجت الاسلام سید عدیل حسین(سید محمد خوشبو) از طلایه داران سپاه عش و معرفت مدافعان حرم است که صدف عشق را در اقیانوس معرفت عشق زینبی(س) صید کرد.

آخرین هفته آذرماه سال 71 آغاز شده بود که آسمان عشق، شاهد طلوع ستاره ای درخشان بود  و طفلی پای به عرصه گیتی نهاد تا دو دهه بعد ترجمان صحیفه عشق و دلدادگی شود.

او که از طالبان علم الهی بود، راه ورود به حوزه علمیه را برگزید و پای در مسیر آموختن علوم دینی نهاد و ناقوس جنگ که به صدا درآمد، بار سفر بست و عازم سوریه شد تا در شمار مدافعان حریم آل الله در آید.

در بخشی از زندگی نامه این شهید والامقام آمده است:«سید نسبت به خانواده خود به خصوص مادرش احترام زیادی قائل بود و تلاش می کرد تا مطابق خواست او عمل کند؛ وی پیش از اینکه عازم سوریه شود، از مادرش پرسیده بود:« اگر من به سوریه بروم نظر شما چیست؟» و مادرش که از خوبان و دوستداران اهل بیت(ع) است در جوابش گفته بود:«اصلاً من شما را برای همین به دنیا آوردم که در راه دفاع از اهل بیت(ع) جان فشانی کنید»

آری! شمیم دلنواز شهادت این گل خوشبوی باغ شهادت، مشام جانها را نوازش کرد و روز 21 آبان ماه سال 94 بوستان عشق و حماسه پاکستان شاهد روییدن گلی بود که نامش تا انتهای تاریخ در یاد عاشقان طریق عشق و شهادت جاودان خواهد ماند.

جنوب حلب معراج پرگشودن این پروانه شیدا بود و بهشت معهود الهی مأوای جاودان او شد و بهشت معصومه قم پیکر پاک این شهید والامقام را در سینه خود جای داد./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات