۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۵۱۱۹۴۴
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

شهدا نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان اینکه شهدا نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی هستند، گفت: امروز شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و دشت کربلا هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه در اراک، با بیان اینکه شهدا نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی هستند، گفت: امروز شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و دشت کربلا هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به جانفشانی ها و از خودگذشتگی جوانان ایران اسلامی در دفاع از حریم ولایت و مبارزه با تکفیری ها، گفت: شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و شهدای دشت کربلا هستند که با نثار خون خود به دفاع از حریم ولایت و ارزش های اسلامی پرداخته اند.

حجت الاسلام هنرمند با اشاره به اینکه امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس ملت ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان آماده دفاع از ارزش ها هستند، افزود: هر روز شاهد تشییع پیکر پاک و مطهر شهدای مدافع حرم در نقاط مختلف کشور هستیم که این نشان از غیرت دینی و ولایتمداری ملت ایران است.

امنیت و آرامش امروز هدیه شهدای مدافع حرم به ملت ایران

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به اینکه امنیت و آرامش هدیه شهدای مدافع حرم به ملت ایران است، ادامه داد: ملت ایران قدر دان این تلاش ها، مجاهدت و از خودگذشتگی هستند و امید است این تلاش ها به زودی سبب سرنگونگی گروه های تکفیری و افراط گرا باشد.

حجت الاسلام هنرمند در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم اراک خبر داد و گفت: شهرستان اراک هشت شهید مدافع حرم را تقدیم کرده است که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگ مردان 26 تیرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در جوار مزار شهدای مدافع حرم این یادواره برگزار می شود.

شهدای مدافع حرم طلایه‌داران دفاع از حریم اهل بیت

وی شهدای مدافع حرم را طلایه‌داران ایستادگی برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت دانست و ادامه داد: شهداي مدافع حرم براي امنيت ايران اسلامي و دفاع از انقلاب اسلامي درحال مبارزه با دشمنان جان خود راتقديم كردند و گرامیداشت یاد و خاطره آنان بر همگان واجب است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی ادامه داد: شهید محمد زهره وند، شهید حمید رضا انصاری، شهید کاظم خاوری، شهید اسد الله قربانی، شهید حسین ابراهیمی، شهید محمد ابراهیمی، شهید سعید مسلمیو شهید علیرضا بابایی شهدای مدافع حرم شهرستان اراک هستند که مراسم یادواره شهدا در جوار مزار این بزرگوران در گلزار شهدای اراک قطعه شهدای مدافع حرم با حضور گسترده خانواده شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام هنرمند در ادامه افزود: در این یادوره حجت الاسلام تاج آبادی به سخنرانی پرداخته و شرکت کنندگان از نوای کربلای سید سعید نریمانی و مداحی مداح روشندل حاج مجید اکبری بهره مند می شوند.

به گزارش رسا، تعداد شهیدان اراک مطابق برنامه های عملیاتی در فصول مختلف سال شامل 463 شهید در بهار، 504 شهید در تابستان، 441 شهید در پاییز و 834 نفر از اراک در زمستان شهید شده اند و دلیل بالا بودن آمار شهدا در فصل زمستان انجام عملیات های کربلای 4 و 5 در این فصل بوده است.

شایان ذکر است، استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./202/842/ب1

ارسال نظرات