۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۵۱۱۹۱۹
حاجی بابایی:

اغلب مشکلات جامعه از ناحیه مسؤولان است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات از ناحیه مردم نیست بلکه از ناحیه مسؤولان است و متأسفانه ما از ظرفیت های جامعه و نظام اسلامی به طور کامل استفاده نمی کنیم.
حاجی بابایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با شورای مؤسسه سراج استان همدان گفت: پس از ورود به مجلس مشخص شد که مملکت یکسال است که برنامه نداشته و رییس جمهور لایحه برنامه ششم را نمی داد و می گفت من خودم برنامه کشورم و این در حالی بود که رهبر معظم انقلاب سیاست های اقتصاد مقاومتی را در 34 بند تنظیم و ارائه کرده بود.

وی افزود: برنامه ششم در مجلس به دستور رهبری بعد از امتناع دولت از ارائه لایحه از سوی مجلس تنظیم و بررسی شد که براساس این برنامه در جامعه 22 درد و مسأله شناخته شده است که اولویت های برنامه ششم بر اساس آن تنظیم و ابلاغ شد.

حاجی بابایی گفت: برنامه ششم با ۱۰ برنامه گذشته قابل قیاس نیست و آنچه در برنامه ششم نوشته و مصوب شده از دیگر برنامه ها متمایز است و باید دانست که آسیب های اجتماعی در جامعه جدی است.

وی با اشاره به تأثیر حضور روحانیت در جامعه، خاطرنشان کرد: جامعه امروز یکپارچه به طبیبان دوار نیازمند است و امروز کار تبلیغی در جامعه امری بسیار مهم است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه امروز با وجود امکانات نرم افزاری، اما کشور در امور فرهنگی با مشکلات زیادی رو به رو است؛ البته باید دانست که مردم ایران مردم بی نظیری هستند که به امام و رهبری توجه ویژه دارند.

وی ادامه داد: مشکلات از ناحیه مردم نیست بلکه از ناحیه مسؤولان است و متأسفانه ما از ظرفیت های جامعه و نظام اسلامی به طور کامل استفاده نمی کنیم.

حاجی بابایی گفت: امروز در جامعه با خواص کند و تنبل رو به رو هستیم و اعتقاد دارم که اگر رهبری با مردم به طور مستقیم رو به رو بود و خواص به عنوان واسطه از جامعه حذف می شدند سرعت پیشرفت کشور بیشتر می شد.

وی ابراز داشت: باید به دنبال ارشاد خود مسؤولان باشیم برخی به دنبال این هستند که به دنبال آمریکا و اروپا حرکت کنند و برخی به دنبال سکولار کردن جامعه هستند.  

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شورای همکاری های حوزه و آموزش و پرورش رو به زوال و نابودی است و عملا تعطیل است و باید برای احیای آن اقدامی عاجل صورت گیرد./979/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات