۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۵۱۱۹۱۵
حجت الاسلام محققی خبر داد؛

آمادگی خبرگزاری رسا برای همکاری با حوزه های علمیه خواهران

مدیرعامل خبرگزاری رسا از آمادگی این رسانه حوزوی برای تعامل و همکاری همه جانبه با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران خبر داد.
دیدار مدیر عامل خبرگزاری رسا با حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی، از آمادگی مجموعه رسا برای همکاری و تعامل نزدیک و گسترده با مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

وی با تبیین ملاحظات و شاخص های کار خبری در فضای حوزه، تصریح کرد: خبرگزاری رسا با در نظر گفتن اقتضائات و الزامات درون حوزوی، رسالت خبری خود در راستای تحقق حوزه انقلابی را انجام داده و توانسته موفقیت های خوبی را بدست آورد و اعتماد مراجع عظام و علمای اعلام را کسب کند.

حجت الاسلام محققی بیان کرد: کارنامه 13 ساله فعالیت رسا گواه بر این مطلب است که سراغ خطوط قرمز نرفته و در عین حال به رسالت رسانه ای و طلبگی خود عمل کرده است.

وی از تبدیل شدن رسا به عنوان یک مؤسسه رسانه ای خبر داد و گفت: با تلاش همکاران رسا از یک خبرگزاری به مؤسسه اطلاع رسانی تبدیل شده است، در همین زمینه نشریه رسائل، پایگاه اطلاع رسانی فقه حکومتی(وسائل)، پایگاه جامع حوزوی صهیون پژوهی(تیه) پایگاه سبک زندگی اسلامی(اسوه گی) و پایگاه جریان شناسی فکری روحانیت(رسای اندیشه) راه اندازی شده است.

حجت الاسلام محققی نگاه همه جانبه و رعایت عدالت رسانه ای را از موضوعات مهم و مورد توجه در رسا دانست و گفت: در همین راستا سعی شده که گرایش ها و سلائق مختلف درون نظام مورد توجه قرار گیرند؛ اخبار و سخنان شخصیت هایی که در دایره نظام هستند در رسا منتشر می شود.

مدیرعامل مؤسسه رسا در ادامه سخنان خود ظرفیت حوزه های علمیه خواهران را در عرصه های مختلف بویژه در عرصه فرهنگی و پژوهشی ارزشمند توصیف کرد و گفت: خوشبختانه حوزه های علمیه خواهران در این زمینه به موفقیت های بسیار خوب و چشمگیری دست پیدا کرده اند.

حجت الاسلام محققی همچنین آمادگی مؤسسه و خبرگزاری رسا را به منظور تعامل و همکاری بیشتر با مرکز مدیریت حوزه های علمیه اعلام کرد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در بخش دیگری از سخنان خود به شخصیت حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی اشاره و با تقدیر از فعالیت ها و تلاش های وی، اظهار داشت: حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی در مقطعی که مطبوعات و روزنامه های زنجیره ای به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند ارزش های دینی و انقلابی را آماج حملات خود قرار داده اند با همه حیثیت و اعتبار خود به میدان آمد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات