۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۵۱۱۸۹۰
آیت الله فقیهی:

جامعه انقلابی حامی مجلس خبرگان و رهبری هستند

عضو جامعه مدرسین با بیان این که جامعه انقلابی حامی مجلس خبرگان و رهبری هستند، گفت: افرادی به دنبال ایجاد اختلاف هستند تا امنیت جامعه را از بین ببرند و جامعه انقلابی را ضعیف کنند.
آیت الله فقیهی

آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جایگاه مجلس خبرگان رهبری را بسیار حساس و مهم توصیف کرد و گفت: مجلس خبرگان یکی از مهم ترین ارگان های کشور به شمار می رود.

وی افزود: جایگاه این مجلس برای تعیین رهبری و تشخیص و تعیین خصوصیات و ویژگی های رهبر نظام اسلامی است، مجلس خبرگان رهبری از رهبری حمایت می کند و نسبت به آن وظایفی دارد که در قانون آمده و باید انجام دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باید افرادی عادل و مجتهد باشند، خوشبختانه مجلس خبرگان رهبری وظایف خود را تا کنون به خوبی انجام داده است و رهبر معظم انقلاب که موهبت الهی برای جمهوری اسلامی ایران هستند را به خوبی تعیین کردند و به خوبی پشتیبانی می کنند.

آیت الله فقیهی با بیان این که خبرگان کشور را از دوگانگی و اختلاف حفظ می کنند، ابراز داشت: مجلس خبرگان رهبری می تواند اتحاد را به خوبی بین مردم ایجاد کنند، وظیفه مردم هم حمایت از مجلس خبرگان است که سبب وفاق اتحاد در مملکت خواهد بود.

وی با اشاره به تخریب ها علیه مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: کسانی که با انقلاب مخالف هستند به هر بهانه ای مطالبی را بیان می کنند و مخالفت هایی انجام می دهند، برای جامعه ما مخالفت های کسانی که با انقلاب مشکل دارند معیار نیست، جامعه انقلابی حامی مجلس خبرگان و رهبری هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: افرادی به دنبال ایجاد اختلاف هستند تا امنیت جامعه را از بین ببرند و جامعه انقلابی را ضعیف کنند، از آنجایی که این افراد با خط انقلاب موافق نیستند طبیعتا بهانه هایی را مطرح می کنند که یکی از آن ها مجلس خبرگان است.

وی اضافه کرد: حضرت امام فرمود اگر دیدید آمریکا، استکبار و ضد انقلاب از کسی بدگویی کردند بدانید که کار او درست است، مخالفت هایی که ضد انقلاب نسبت به ارگان های نظام همچون سپاه و خبرگان انجام می دهند درست نیست و این کار نباید در داخل صورت گیرد.

آیت الله فقیهی گفت: نهادهایی که امنیت کشور را همانند سپاه حفظ می کنند و مجلس خبرگان که رهبری را تقویت و حمایت می کند باید تقویت شوند تا شاهد حفظ امنیت کشور باشیم، مهم ترین ترین مسأله ای که وجود دارد موضوع امنیت است که نباید شوخی گرفته شود، باید از نهادهای انقلابی حمایت کنیم تا امنیت کشور حفظ شود./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات