۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۱۱۷۹۴
حجت الاسلام پژمانفر:

برجام هلوکاستی شده که نباید درباره آن حرف زد

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: متاسفانه شاهد هستیم که برجام تبدیل به موضوعی شده است که نباید کسی درباره آن اظهار نظر کند.
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۲۵ تیر در نطق میان دستور خود در صحن علنی خانه ملت، گفت: واقعه ۲۳ تیر سال ۷۸ و حضور مردم آن روز در صحنه نمایانگر و یادآور مقابله مردم با جنگ نرم دشمن است. 

وی افزود: دشمن مدل فروپاشی جماهیر شوروی را در ایران دنبال می‌کرد، زیرا معتقد بود که پس از رحلت امام راحل(ره) این امکان وجود دارد که ایران نیز به سمت فروپاشی حرکت کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تمجید از هوشمندی مردم در مقاطع حساس تاریخ انقلاب اسلامی، ابراز داشت: مردم با حضور موثر خود توانستند در ۲۳ تیر سال ۷۸ توطئه دشمنان را خنثی کنند. دقیقا همین هوشنمدی در سال ۸۸ نیز رخ داد و ملت با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۹ دی توانستند نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با پرداختن به سند برجام و سالگرد تصویب نهایی آن، یادآور شد: هنوز ابهامات زیادی در خصوص برجام وجود دارد که حتی برای وکلای ملت نیز مشخص نشده است. باید از مسؤولان پرسید که دقیقا بُرد در کدام بخش برجام صورت گرفت و کدامیک از وعده‌ها عملی شد.

حجت الاسلام پژمانفر تصریح کرد: برجام کهنه پیراهنی بود که با بیست و چند وصله ای که از طرف شورای عالی امنیت ملی، مجلس شورای اسلامی و مقام معظم رهبری بر آن زده شد تا بخشی از سوراخ های آن پوشیده شود، اما بی وفایی و نقض صریح آمریکایی ها و اروپایی نه تنها از طرف مسئولان، رئیس جمهور و وزارت امور خارجه مقابله به مثل نشد بلکه در داخل کشور فضایی ایجاد کردند که کسی درباره آن نباید صحبت کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان نطق خود، گفت: متاسفانه برجام شبیه هلوکاستی شده است که کسی حق حرف زدن درباره آن را ندارد. امروز که بازار الگوگیری از آمریکا و اروپا به شدت رونق پیدا کرده است مانند سند 2030  و امثال آن، مردم ایران نگران هستند که در کشور اگر کسی بخواهد به مباحث برجام ورود کند همان معامله ای که در اروپا و آمریکا با وارد شوندگان به موضوع هولوکاست صورت می گیرد، در اینجا نیز صورت گیرد./
۸۵۶/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات