۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۱۱۷۸۸

روایت برادر حجت الاسلام ذوالفقاری از حادثه دیروز متروی شهرری

برادر حجت الاسلام ذوالفقاری مصدوم حادثه متروی شهرری با بیان اینکه لباس روحانیت در جامعه بیانگر امر به معروف است، گفت: فرد ضارب با کینه‌ای که از لباس روحانیت داشت دست به این اقدام خبیثانه زد.
مصدوم تصاویر اختصاصی رسا از روحانی مضروب آمربه  معروف

خلیل ذوالفقاری برادر روحانی مصدوم در حادثه دیروز متروی شهرری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه حال برادرش رو به بهبودی است، گفت: روز گذشته زمانی که برادرم قصد سوار شدن به مترو را داشت از پشت مورد حمله یک فرد مهاجم که تعادل روحی و روانی نداشت قرار می‌گیرد.

وی افزود: فرد ضارب با حالت عربده ابتدا عمامه برادرم را برداشته سپس با کاتر به گردن او ضربه وارد می‌کند سپس با ضربه دیگر صورت برادرم را مورد اصابت قرار می‌دهد که برادرم در مقابل ضربه سوم دست ضارب را گرفته و مانع حمله او می‌شود که این امر سبب مصدوم شدن شدید دست وی می‌شود.

ذوالفقاری ادامه داد: با همکاری اورژانس حاضر در محل بلافاصله برادرم به بیمارستان هفت تیر شهرری که نزدیکترین بیمارستان بود اعزام می‌شود و پس از مرحله اول عمل جراحی هم اینک در بخش مراقبت‌های ویژه «آی سی یو» این بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت دستان مضروب، گفت: ضربه کاتر به حدی شدید بوده که تاندوم دست برادرم پاره شده است به همین منظور پزشکان مرحله دوم عمل جراحی را برای وی لازم و ضروری می‌دانند تا پس از عمل جراحی دوم بتواند دستان خود را مانند سابق حرکت دهد.

ذوالفقاری با بیان اینکه لباس روحانیت در جامعه اسلامی خود بیانگر امر به معروف و نهی از منکر  است، تاکید کرد: دیروز فرد ضارب با کینه‌ای که از لباس روحانیت داشت دست به این اقدام خبیثانه زد و با توهین و جسارت برادر بنده را مجروح کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر حجت الاسلام خلیل ذوالفقاری به عنوان وکیل پایه یک دادگستری و قاضی سابق دادگاه خانواده بوده و امام جماعت محله دیلمان را بر عهده دارد.

شایان ذکر است، دقایقی پیش سردار غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین از حجت الاسلام خلیل ذوالفقاری در بخش آی سی یو بیمارستان هفتم تیر شهرری عیادت کرد./301/807/ب1

ارسال نظرات