۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۱۱۷۶۲
نماینده مردم رامیان در مجلس:

دشمن به دنبال ایجاد تزلزل و تنزل در جایگاه خبرگان رهبری است

ابراهیمی با اشاره به حمله رسانه‌های خارجی و معاندان داخلی به جایگاه خبرگان رهبری، گفت: دشمنان به دنبال تنزل و تزلزل در جایگاه خبرگان رهبری هستند تا این جایگاه حساس را کنار بزنند.
مجلس خبرگان

علیرضا ابراهیمی، نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، درباره سالروز تشکیل اولین جلسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: خبرگان رهبری در قانون اساسی و در نگاه انقلاب اسلامی از جایگاه مهمی برخوردار است، اعضای این مجلس به عنوان نخبگان فقهی، اجتهادی و علمای دینی در جامعه اسلامی در بحث نظارت به کار رهبری و انتخاب آن در جایگاه بسیار ارزشمندی قرار دارند.

وی افزود: این جایگاه باید از چالش‌های بیرونی نظیر چالش‌های سیاسی به دور باشد تا در فضایی آرام تصمیم‌گیری و نظارت آن انجام شود.

نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی رسانه‌های خارجی و معاندان داخلی به جایگاه خبرگان رهبری حمله می‌کنند، تصریح کرد: به علت اینکه جایگاه خبرگان رهبری بر اساس دین و نگاه انقلابی برای تصمیم‌گیری در مقاطع حساس است و آنها به دنبال تنزل این جایگاه هستند.

ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: انتخاب ولی فقیه و رهبر جامعه اسلامی زمانی محکم و استوار است که بر اساس اتفاق نظر مردم و در آرامش از سوی خبرگان رهبری انجام شود، در صورتی که این جایگاه متزلزل شد قطعاً آسیب موردنظر دشمنان به این مقام وارد شده است.

وی در پایان در رابطه با مهمترین دستاورد مجلس خبرگان رهبری در ۳۴ سال اخیر، خاطرنشان کرد: بعد از رحلت جانگداز بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) در فضایی که مردم ایران در غم از دست دادن امام راحل بودند، مجلس خبرگان رهبری با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان فردی کاردان، شجاع، امین، تصمیم گیرنده عالی در مقام سیاست و فقاهت در این جایگاه حساس، مهمترین نقش خود را ایفا کرد./۸۵۶/
۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات