۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۵۱۱۵۱۸

دریچه‌های نفوذ از کدام طرف باز می‌شود

مهمترین عنصر در جامعه سازی خانواده است، از این منظر تمام تلاش جوامع بر این بوده است که برای حمله به کشور هدف، در واقع به خانواده و جامعه مردمی کشور مورد نظر حمله کنند.
حلال زادگی حلال زادگی

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری رسا، اندیشکده، اتاق فکر یا هیأت اندیشه‌ورز تلاش پژوهشی در راستای تحقیقات منسجم پیرامون مسئله‌ها و پرونده‌های گوناگون را برعهده دارد. ایالات متحده سال‌های زیادی است که به این ساختار روی آورده است به طوری که امروزه دو حزب آمریکا یعنی جمهوری خواه و دموکرات‌ها دارای دو اندیشکده AEI و بروکینگز هستند.

امروزه فعال‌ترین اندیشکده‌ها در این کشور در حال کار هستند و اولویت اصلی آنها تصمیم گیری یا تصمیم سازی برای نهادهای جدی کارگزار و حکومتی آمریکا است، البته همه آنها به طور مشترک دارای میز ایران هستند، بنابراین به دنبال جذب ایرانیان اپوزیسیون و مخالف جمهوری اسلامی بر می‌آیند تا با این وسیله بتوانند ضربه خود را وارد نمایند.

مثلا وودرو ویلسون از دو شخصیت ایرانی یعنی کیان تاجبخش و هاله اسفندیاری استفاده جدی دارد و بسیاری از طرح‌های براندازی نیز با همکاری این شخصیت‌ها آنالیز می‌شود. این روزها اکبر گنجی، عطالله مهاجرانی، عبدالکریم سروش، رامین جهانبگلو، مزروعی، خلجی و میردامادی‌ها در این اندیشکده در حال فروش اطلاعات خود از داخل ایران هستند.

ضریب نفوذ

برای این که نهادهای امنیتی ایالات متحده بتواند ضریب نفوذ خود را در کشورها بالا ببرد و اشراف اطلاعاتی بیشتری را به دست بیاورد، دست به دامن نهادهای بین المللی می‌شود.

در واقع تصمیم‌هایی که درباره ایران گرفته می‌شود، برای اعمال این نظرات بایستی نفوذ را صورت بدهند. از دو طریق اقدام می‌نمایند. اول نهادهای وابسته به سازمان‌های جهانی هستند. لذا می‌بینیم که درباره برنامه هسته‌ای ایران تمام فشارهای از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران بود و یک بار به نفع ایران سخنی بیان نشد.

لذا به وسیله یونیسف، یونسکو، صندوق بین المللی کودکان تلاش دارند تا برنامه‌هایشان را محقق نمایند. از این رو جولین هاکسلی که در 1946 تا 1948 بر مصدر این سازمان بود، یک زیست شناس، فیلسوف و انسان‌گرا بود و در اظهارات خود مدعی شده بود که بایستی همه دین ها را جمع نماییم و فقط یک دین بر دنیا حاکم باشد و آن طبیعت گرایی باشد.

این مطلب در مجله پیام یونسکو در آن ایام منتشر شد لذا تمام تلاش‌هایی که امروز اتفاق می‌افتد در راستای تحقق آن هدفی است که فرزند هاکسلی معروف بیان داشته بود.

دومین راه که مکمل راه اول برای ایجاد ضریب نفوذ در یک کشور توسط ایالات متحده صورت می‌گیرد استفاده از افراد غرب زده و ناآگاه، خود فروخته یا جاسوس استفاده کنند. این جاست که وقتی بر مسئولیت یک فرد ناآگاه سیطره داشته باشد یا این که عمدی در کار داشته باشد باعث می‌شود تا این قراردادها به آسانی در کشور امضا شود.

سند 2030 و سکوت خواص منجر به واکنش مقام معظم رهبری شد و فریاد اعتراض را معظم له آغاز نمود. کار به جایی رسید که مرجع تقلید شیعه یک کلاس درس خارج خویش را به این سند اختصاص داد تا به فردی که مدعی شده بود افراد از سر ناآگاهی نقد می‌کنند را به زمین بمالد و به او بفهماند که این همه آدم اشتباه نمی‌کنند و این تو هستی که اشتباه می‌کنی.

خانواده در سند 2030

مهمترین عنصر در جامعه سازی خانواده است، از این منظر تمام تلاش جوامع بر این بوده است که برای حمله به کشور هدف، در واقع به خانواده و جامعه مردمی کشور مورد نظر حمله کنند. لذا برای مشروعیت بخشی به این مسئله با یک سند مدون آموزشی تلاش می‌کنند تا نسل بعدی را تخریب نمایند.

انواع خانواده در تعریف سند 2030 عبارت است از مرد و مرد، زن و زن و زن با مرد البته اگر بنا باشد ازدواج‌هایی که در غرب صورت می‌گیرد را نیز به این موضوع ضمیمه کنیم به مسئله ازدواج حیوان با انسان نیز می‌رسیم.

نکته مغفول دیگر نیز که در کشورما نیز رایج شده است مسئله همباشی است، آن چیزی که ازدواج سفید نامیده شد و دختر و پسر جوان بدون این که ازدواج کنند در یک خانه مستقر می‌شدند و زندگی می‌کردند.

بحران حلال زادگی در غرب

سازمان ملل تحت عنوان the world family map نقشه‌ای را منتشر کرده است و فریاد برآورده است که میزان بچه‌هایی که معلوم نیست پدرانشان چه کسانی است، از حد گذشته است. در این نقشه مسئله‌اش زنازادگی نیست، بلکه در همباشی وقتی یک دختر و پسر در مدت کوتاهی مدام مکان خویش را عوض می‌کنند و با افراد متعددی زندگی می‌کنند و از طریقی تجرد کار دستشان می‌دهد و آن وقت دیگر نمی‌دانند که پدر این ماجرا چه کسی است.

    آمار بارداری‌های ناخواسته و خواسته‌ی خارج از ازدواج (ولدالزناهای ناخواسته و خواسته)

 

لذا در آمارها می‌بینیم که کلمبیا با 84 درصد بالاترین آمار فرزندان زنازاده را دارد. البته در اروپا رکورد در دست فرانسه با 56 درصد، سوئد با 55 درصد و آمریکا با 40 درصد می‌باشد. در منطقه ما هم به دلیل نزدیکی ترکیه به اروپا این کشور در صدر قرار دارد و سه درصد از جمعیت مردمشان زنازاده‌اند و در عراق و افغانستان آنقدر این مسئله پایین است که دیگر به حساب نمی‌آید.

دلیل این که انقلاب اسلامی با آرمان و اهداف نزدیک به 39 سال است که هنوز مستقر و محکم در حال فعالیت می‌باشد، توجه به این نکته است و الا مهمترین مسئله افرادی که در مقابل انبیا  و ائمه ایستادند توجه به نطفه حرام، لقمه حرام و شیر بوده است.

حال بایستی توجه نمود که قرار است چه نسلی تربیت شود و بهای تربیت این نسل چه چیزی باشد‌، یعنی از ابتدای تاریخ شیعه، این تفکر برای مقابله با ترفندهای دشمنان دست از تربیت فرزندان برنداشته است و اگر بناست امروز تربیت فرزندان انقلابی خویش را به دست مشتی استحاله طلب درگیر در گیر و دار نان و نام بسپاریم دیگر نه از تاک نشان می‌ماند و نه از تاک نشان.

بایستی در مقابل تفکر نولیبرالیسم که متاسفانه امروز مدارس دولتی کشور ما را حقنه کرده‌اند، نه با زبان سخت که با یک همت انقلابی جلو رفته و سنگر به سنگر دستگیره‌های این در را به هم چفت نماییم تا سرانجام این روزها را به حق نایل نماییم./۸۸۱۳۰۳/س

نویسنده: علی اصغر سیاحت هویدا

منابع

http://www.mashreghnews.ir/news/209957/

http://nahad.ir/?fkeyid=&siteid=51&pageid=6729&newsview=20520

 

 

ارسال نظرات