۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۱۱۲۶۴
مدیر مدرسه عملیه کوثر ورامین:

نابودی حجاب، ترفند دشمنان برای تسلط بر مسلمانان است

مدیر مدرسه عملیه کوثر ورامین با بیان اینکه نابودی حجاب، ترفند دشمنان برای تسلط بر مسلمانان است، گفت: حجاب و پوشش سبب سلامت و استواری روان جامعه می‌شود.
عفاف و حجاب

طاهره شاکری مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه حجاب و عفاف آثار و فوائد فردی و اجتماعی بسیاری به همراه دارد، گفت: حجاب و پوشش سبب سلامت و استواری روان جامعه می‌شود.

وی افزود: خانواده اساس تشکیل یک جامعه است اگر خانواده به امر حجاب اهمیت دهد به طور قطع اجتماع نیز به امر حجاب بها خواهد داد برهمین اساس رعایت حجاب تضمین کننده سلامت جامعه است.

شاکری در ادامه با اشاره به اینکه بدحجابی زنان فعالیت‌های اجتماعی مردان را متزلزل می‌کند، ابراز کرد: اگر فعالیت مردان در جامعه‌ متزلزل شود تولید کاهش یافته و اقتصاد کشور با بحران رو به رو می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین با تاکید بر اینکه حجاب یکی از موانع تسلط فرهنگی و سیاسی دشمنان بر مسلمانان است، گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده‌ است که از طریق جنگ نظامی، ارعاب، ترور و تحریم نمی‌تواند بر مسلمانان تسلط یابد بنابراین با ترویج و گسترش فساد و فحشا به دنبال عملی ساختن مقاصد شوم خود در کشورهای اسلامی است.

وی افزود: یکی از روشنفکران صهیونیستی چنین بیان کرد که تنها راه پیروزی بر مسلمانان برداشتن چادر از سر زنان آنان است. امروز استعمارگران به بدحجاب شدن بانوان مسلمان چشم دوخته‌اند.

شاکری با تاکید براینکه چادر در اسلام به عنوان حجاب برتر شناخته شده است، عنوان کرد: در عصر کنونی با وجود نقشه‌های شوم دشمن هر چادری که به دور انداخته شود به گفته اندیشمندان و روانشناسان استعمارگر افق جدیدی برای استعمارگران که تا به امروز پوشیده بود باز می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین در پایان خاطر نشان کرد: حجاب حضرت زهرا(س) و حضرت زینب کبری(س) قطعا بهترین الگو برای بانوان مسلمان به شمار می‌آید ما باید بررسی کنیم که این بزرگواران در انظار عمومی با چه حجابی حاضر می‌شدند ما نیز همانند آنان عمل کنیم تا مبادا با حجابمان آب به آسیاب دشمن ریخته و خون مطهر شهدا را پایمال کنیم./302/807/ب1

ارسال نظرات