۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۱۱۲۳۱
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده:

رسیدن به وضعیت مطلوب با شعار محقق نمی شود

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت نیازمند الزاماتی است و نمی توانیم با شعار دادن به آن وضعیت مطلوب دست پیدا کنیم.
مولاوردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ظهر امروز در شورای اداری استان اظهار داشت: انتخابات عامل انسجام و همبستگی اجتماعی است و در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی شاهد مشارکت بی نظیر ۷۳ درصدی در انتخابات اخیر بودیم.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم همبستگی و انسجام داشته باشیم به طور قطع نیازمند یک برنامه منظم هستیم، گفت: برای اینکه بر مشکلات غلبه کنیم نیازمند همبستگی بیشتر هستیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: اختلاف نظرها و دیدگاه ها برای خدمت بیشتر و سرعت بخشیدن به روند پیشرفت در جامعه باشد و اگر روز به روز به تنش ها افزوده شود نمی توانیم مشکلات را رفع کنیم.

مولاوردی گفت: مقام معظم رهبری چند سال پیاپی را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند و به طور قطع انتظار ایشان و جامعه این است که تا پایان سال برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گام های خوبی را برداریم.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی نیاز اساسی جامعه است، عنوان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت نیازمند الزاماتی است و نمی توانیم با شعار دادن به آن وضعیت مطلوب دست پیدا کنیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: یکی از اولویت های دولت در کنار سیاست خارجی، سیاست اقتصادی بود و نیاز امروز جامعه به رشد سرمایه گذاری و امنیت سرمایه و انتقال دانش فنی است.

مولاوردی یکی از برنامه های دولت دوازدهم را توان افزایی زنان و دختران در جامعه دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی امروز به عنوان نسخه شفابخش اقتصاد مطرح است.

وی با بیان اینکه بهبود وضعیت کسب و کار در دستور کار دولت دوازدهم قرار دارد، ادامه داد: متاسفانه سال ها شاهد بی انضباطی و عدم برنامه در جامعه بودیم اما در حال حاضر انضباط به جامعه بازگشته است و امید داریم با سیاست های دولت شاهد احیای بخش صنعتی در دولت دوازدهم باشیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه حوزه آسیب های اجتماعی، رفع فقر و بیکاری در اولویت کار دولت قرار دارد، بیان کرد: باید با همکاری تمام دستگاه های اجرایی در پنج سال پایان برنامه ششم توسعه شاهد کاهش 25 درصدی آسیب های اجتماعی باشیم.

مولاوردی تصریح کرد: با توجه به آخرین مصوبه شورای اجتماعی کشور، سند سلامت اجتماعی در سال جاری تصویب می شود./202/880/ب1

ارسال نظرات