۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۱۱۲۱۰
مشروح سخنان رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان؛

سند ۲۰۳۰ با جهان اندیشی فراماسونری عجین شده است

خانم خزعلی گفت: اگر سند ۲۰۳۰ را بپذیریم به دنبال آن سند ۲۱۰۰ و دیگر اسناد ذلت بار از سوی سازمان یونسکو تنظیم خواهد شد.
سند ۲۰۳۰ خانم دکتر کبری خزعلی رییس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ خانم خزعلی در نخستین جلسه از جلسات بررسی ابعاد سند آموزشی 2030 که در سالن کنفرانس مؤسسه بنت الهدی(س) قم برگزار شد، با بیان این که بحث پیرامون بررسی سند 2030 بوده و دشمنان از قدیم الایام در صدد پیاده سازی اینگونه اسناد در کشور ایران بوده اند، گفت: ایران به عنوان الگوی عملی جهان اسلامی فریاد می‌زند که از حکومت لیبرال دموکراسی در حال ضربه خوردن بوده و کشور های دیگر طعم ضربه آنها را چشیده اند.

پذیرش سند 2030 استقلال کشور را زیر سؤال می برد

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: اگر سند 2030 اشتباه و خطا هم نباشد که هست، چرا باید بگذاریم که بیگانگان برای ما برنامه نسل آینده ما را بنویسند؟ خودشان به کجا رسیده‌اند در این تربیت نسل و خانواده؟ آن‌ها که با آن شرایط بحران هویتی زندگی می‌کنند برای ما برنامه بنویسند؟ آیا آنها چیزی جز نابودی و فساد و تخریب خانواده دارند که ما هم الگوی عملی آن‌ها را بگیریم؟

وی افزود: غربی ها به نام الگوی 2030، تغییر کل جهان را مطابق الگوی لیبرال دموکراسی غرب دنبال می‌کنند، یعنی تمام ادیان جهان را یکجا می خواهند ریشه‌کن کنند؛ هم اکنون درباره دلایل آن صحبت می‌کنیم، کل ادیان، کل فرهنگ، تمدن، اخلاق، رفتار، نه فقط ارتبااطات به نام تنوع فرهنگی برداشته می‌شود بلکه تنوع رفتاری هم یعنی همه رفتارها از نگرش و بینش تا منش، روش، شاکله و شخصیت را می‌خواهند برای ما با این سند رقم بزنند.

خانم خزعلی با اشاره به اینکه غربی ها درصدد تغییر روش و ومنش همه جهان هستند، اظهار داشت: آنها می خواهند تا همه رفتارهای انسانی براساس این سندهای بین المللی استاندارد سازی شود تا همه دنیا آنطور که آن‌ها می‌خواهند تغییر کنند؛ تنها گفتن و شنیدن و الگو گرفتن نیست، بلکه تا تغییر رفتار انجام نشود، کار تربیتی صورت نپذیرفته است.

چرا اسناد آموزشی کشور را رها کرده و با اسناد غربی عوام فریبی می کنند؟

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: ما در الگوی اسلامی، آموزش‌ها و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی، برنامه‌های غنی اجرا شده پیاده شده‌ای داشتیم که نظام  جمهوری اسلامی بر اساس آن‌ها اسناد ما را تصریح و تدوین کرده است؛ هفت سند در آموزش داریم که برخی از آنها عبارتند از سند تحول بنیادین، بخش جامعه علمی کشور، سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، سند مهندسی فرهنگی، سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب؛ چرا با وجود اینها، ما باید سند غربی را بیاوریم که مردم را با آن فریب بدهیم؟

سند 2030 با جهان اندیشی فراماسونری عجین شده است

وی با اشاره به بخشی از تحریف شدن سند تحول بنیادین عنوان داشت: در این سند آمده است «در آینده انسان هایی تربیت می کنیم که پرکار، فعال، دلسوز، وطن دوست، وطن خواه و جهان اندیش باشند»؛ اینگونه توحید، نبوت، امامت، معاد و غیره را حذف کرده و به جای «جامعه عدل مهدوی»، واژه «جهان اندیش» را می نویسند و این یعنی همان جهانی سازی فراماسونری که با اندکی دقت در سند 2030 در می یابیم که جهان اندیشی فراماسونری در آن موج می زند.

خانم خزعلی علت تحریف ها در اسناد آموزشی کشور را اینگونه توصیف کرد: علت تحریف اسناد آموزشی کشور این است که اگر غربی ها گفتند اسناد آموزشی ایران مغایر با سند آموزشی ما است، این عده پاسخ بگویند که خیر، اسناد آموزشی ایران در راستای سند آموزشی غرب است؛ چگونه سند تحول بنیادین که سال 90 تصویب شده است تابع سند 2030 که سال 95 تنظیم شده و هنوز هم تصویبش قطعی نشده است، می شود؟

نفوذ فردی و شبکه ای

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان با اشاره به اینکه نفوذ به دو شاخه فردی و شبکه ای تقسیم می شود، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب معتقد هستند که نفوذ فردی خطر زیادی ندارد، ما از این‌ها خیلی در دولت‌های مختلف داریم، همین الان در مسائل زنان و خانواده چند دسته شده‌اند تا تحولات فرهنگی زنان و خانواده را در ایران رقم بزند.

وی به نفوذ تشکیلاتی اشاره کرد و بیان داشت: نفوذ تشکیلاتی در بدنه نظام نفوذ می‌کنند به عنوان محقق، کارشناس، به گونه ای تحقیق و نتایج آن را عوض می‌کنند؛ دشمن با نفوذ توانسته است که همه آمار و ارقام کشور ما را تغییر دهد که نتیجه آن را هم در بالا رفتن آمار طلاق مشاهده می کنیم.

خانم خزعلی اضافه کرد: الان امروز مثلاً روز نامگذاری جمعیت که همان روز کاهش جمعیت بوده و سازمان ملل نامگذاری کرده است، روز ما روز 30 اردیبهشت و روز افزایش جمعیت بوده که سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است؛ 30 اردیبهشت را نمی‌دانم که چقدر مشتاق هستند که تحولی در این نظام دیده شود، اما امروز از یک هفته قبل از رادیو و تلویزیون و روزنامه می‌شنویم که شرایطی است که باید به سیاست‌های دهه شصت برگردیم، یعنی باز هم سیاست‌های کنترل جمعیت؛ این‌ها بیان عملی نتیجه آن کار نفوذی است.

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: هنوز آمار سال 95 ما بیرون نیامده است که برخی می‌گویند ما به شدت کاهش جمعیت داریم و در سال 95 رشد جمعیت ما منفی شده است؛ 34 هزار نفر در این سال اخیر آمار تولد ما کم شده است؛ مرگ‌ها اضافه شده است و تولدها کم شده است؛ حالا می‌بینید که مساوی می‌شود و بعد از آن کم شدن کل جمعیت است؛ جمعیتی که منفی شود به هیچ وجه بر نخواهد گشت.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال نابودی 4 میلیارد نفر از روی کره زمین هستند تا جمعیت صهیونیست را تقویت کنند، ابراز داشت: کشورهای اسلامی شرقی کشورهایی که دارای قدرت، توانایی، منابع، نیروهای انسانی هستند هشتاد درصد جهان را گرفته‌اند، و کشورهای غربی، کشورهای مورد نظر آن‌ها و کدخدایان 12 درصد بیشتر جمعیت ندارند، پس باید منابع انسانی شرق را طرف را کم کنند؛ باید چهار میلیارد نفر از کره زمین حذف شود؛ برنامه غربی ها این است که مسجد، قرآن و مسلمان از کره زمین محو شود و این یعنی هر چه مسلمان و اهل سنت و شیعه هست همه باید با هم نابود شوند.

برای چه مدیریت مملکت را دست دیگران می‌دهیم؟

خانم خزعلی با بیان اینکه دشمنان قصد دارند تا جمعیت ایران را کاهش دهند و نیروهای خودشان را وارد کنند، اظهار داشت: غربی ها گفته‌اند که کلمه تنظیم خانواده یعنی منظم کردن، یعنی ایران اجازه بدهد که ما تغییرات را در آن افزایش بدهیم و منظم کنیم؛ آنها معتقدند که در غرب باید افزایش جمعیت و در شرق تنها کاهش جمعیت باید حکمفرمایی کند؛ به زودی کمبود کارگر و کارمند و کمبود کار علمی، کمبود ازدواج رو به رو می شویم؛ در آینده تعداد پسرانمان از دخترانی که مناسب سن ازدواج باشند بیشتر می‌شود؛ برخی از مسؤولان گفته‌اند که از لحاظ شرعی نمی‌توانیم آن روش‌هایی که شما می‌گویید را انجام دهیم، غربی ها گفته‌اند که می‌توانید از خارج وارد کنید؛ برای ما چه کسی را وارد می‌کنند؟ تیزهوش مؤمن مسلمان؟ یا داعشی؟؛ ضروری است که هرچه زودتر به خود آمده و نگذاریم بیگانگان برای ما تصمیم گیری کنند.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان  به تبیین قدرت حاکمیتی یونسکو پرداخت و خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن سند 2030 به یقین این سند جای تمام قوای ما را خواهد گرفت؛ اول اشاره کنم که این سند به دلیل اینکه خدا خواسته است که دشمنان ما را احمق‌هایی باشند، آمده‌اند با دستپاچگی چیزهایی را تزریق کرده‌اند که از مصوبه یونسکو، تا معاهده خارج از کشور تا مصوبه‌ای که در راستای آن بوده، هیچکدام سیر قانونی نداشته است.

وی افزود: اصل 77 و 125 قانون اساسی می‌گوید که هر گونه معاهده نامه تعهدنامه و هر چه که بویی از تعهد دارد باید سیر قانونی‌اش به مجلس بیاید، مجلس مطرح کند و در کمیسیون‌ها و صحن علنی و بعد از تأیید شورای نگهبان، تازه اجازه دارند که وارد چنین عرصه‌ای برای صحبت و مذاکره بشوند؛ باید لایحه دولت بیاید اعلام وصول شود و به کمیسیون‌ها برود، اول در صحن علنی رأی بیاورد و بعد به شورای نگهبان برود؛ وقتی که به این کارشان که پنهانی یک سند را پذیرفتنداعتراض کردیم، گفتند که یکی دو نفر از فلان کمیسیون به خارج بردیم، مگر مهمانی بردن دلیل می‌شود؟

سند 2030 هیچ جایی در قانون اساسی ندارد

خانم خزعلی ابراز داشت: به اینکه اگر سند 2030 مراحل قانونی خود را هم طی کند باز هم قابلیت اجرایی شدن نخواهد داشت، چراکه 153 قانون اساسی می‌گوید که اگر یک لایحه تمام راه‌های قانونی را هم رفته باشد، اما خلاف مصالح نظام و سبب تسلط بیگانه شود، آن قرارداد تربیتی و نظامی لغو است؛ این لغو شدن مبتنی بر این است که همگان مانند شما ملت مسلمان پای کار بایستند؛ این 2030 برای همه کشورها برنامه‌ریزی شده است تا با بررسی منطقه‌ای، یعنی بررسی رفاه، رشد، توسعه اقتصادی، توسعه علمی، منطقه شرق بخصوص اسلامی‌ها به ویژه ایران، کنترل، کاهش، کنترل اقتصاد، نفت و کشاورزیشان، کنترل تربیت انسان‌ها و نیروی انسانیشان را مطابق الگوی غربی طراحی کنند.

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به 17 بند اول سند 2030 به برخی از الگوهای غربی شدن اشاره کرد و عنوان داشت: این بندها قشنگ است، همه می‌خوانند و می‌گویند که چیزی نیست؛ رفع گرسنگی، آموزش برای همه، بهداشت برای همه، زن و مرد مساوی هستند برابر باشند، بحث‌های اقتصادی، آب، دریاها، اقیانوس‌ها، منابع زیرزمینی، اشتغال، برداشتن خشونت، عدالت، همه چیزهای خیلی قشنگ نوشته شده است؛ زیر مجموعه آن هم بخش‌هایی هست که 169 هدف خرد و ریز است.

وی ادامه داد: در این سند رسماً سیاستگذاری در آمریکا است، برنامه‌ریزی در منطقه است، منطقه‌ها هم متفاوت هستند، اجرا به دست خود کشورها با آن شاخص‌هایی است که آن‌ها می‌گذارند، است؛ در اجرا نظارت می‌کنند که ما چند درصد موفق هستیم، کجا ضعف داریم، کجا باید اصلاح شویم.

خانم خزعلی با بیان اینکه اگر سند 2030 تصویب شود، لازم الجرا خواهد بود، گفت: با دقت در معاهدات وین که برای سال 1969 بوده در می یابیم که هر نوشته‌ای که دال بر تعهد باشد، حالا بر جلد آن هر چه نوشته‌اند، معاهده و لازم الاجراست؛ لازم الاجرا یعنی هر چه روح معاهده است باید عمل شود و شرط بردار هم نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی هم با اجرای اسناد آموزشی یونسکو در کشور مخالف بود خاطرنشان کرد: سند 2030 برخلاف سند آموزش همگانی یک سند تعهد آوری است که مرکب از 7 سند دیگر بوده؛ یکی از این اسناد قبل از انتخاب در حد یک بیانیه توسط اشرف مطرح شد که امام با آن برخورد کرد و به همین دلیل شاه مجبور شد اشرف پهلوی را از کشور بیرون کند و آن سند هرگز عملیاتی نشد.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان افزود: دولت اصلاحات این سند را به شکل دیگری از سال 72 در شورای عالی انقلاب فرهنگی آورده ولی این شورا مقاومت کرد و باز هم تصویب نشد اما دولت خود آن را تصویب کرد و به مجلس برده اما در نهایت شورای نگهبان ایراداتی به آن گرفت که اجازه تصویب و اجرا شدن را نداد و همچنان ایران متعهد نشده بود که آن را اجرا کند.

وی با اجرایی شدن 2030 در کشور یعنی ما بدون هیچ کنترلی متعهد می شویم تمام دستورات سازمان سیا و پنتاگون را در کشور پیاده و اجرا کنیم. در حقیقت 2030 سند بردگی همه امکانات کشور است و تنها بعد آموزشی آن مطرح نیست. این سند زمینه های اقتصادی، فرهنگی اجتماعی، خانوادگی، بهداشت و درمان و غیره هم دارد.

خانم خزعلی در ادامه گفت: سند 2030 در سوم مهرماه سال 94 در نیویورک از سوی رییس جمهور امضا شده است و سال بعد وزیر آموزش پرورش آن را در کره امضا کرد در شهریور ماه سال 95 بلافاصله این سند ابلاغ می شود که در ابتدای این سند که ابلاغ شده است یونسکو اعلام میدارد که این سند و 30 کارگروه آن تحت امر یونسکو اجرا می شود.

وی ادامه داد: اگر زمانی دشمن نقشه می کشید که احمدی روشن‌ها را با بمب گذاری از ما بگیرد، امروز از درون نفوذ کرده و ما بر اساس این سند مجبور هستیم اساتید، معلمان و دانشمندان خود را برای پیش برد امیال دشمنان در اختیار آنها قرار دهیم.

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: در 2030 ما متعهد شده ایم که تمام دانشمندان، متخصصان و فن آوران خود را در اختیار سازمان ملل  قرار می دهیم تا به کشور های منطقه اعزام شوند و به آنها نیز آموزش بدهند.

خانم خزعلی افزود: اخیراً عربستان از هواپیماهای ساخت کشورش رونمایی می کند؛ آیا عربستان این توانایی علمی را داشت یا به کمک سایر دانشمندان به این توانایی دست پیدا کرده است؛ امروز بر اساس سند 2030 ما موظف هستیم دانشمندان خود را به سایر کشورها بفرستیم تا اطلاعات خود را در اختیار آنها بگذارند.

وی با اشاره به اینکه در سند2030،  17 بار تمام دولت‌ها تعهد می‌دهیم، تصریح کرد: هیچ وقت که تعهد را به این صریحی نپذیرفته بودیم؛ علاوه بر این 153 بار تضمین می‌کنیم که اهداف سند را پیاده کنیم و آمار تمام کشورهای ضعیف را که توانایی ندارند را پیدا کنیم و برایشان بفرستیم، یعنی جاسوس خودمان و دیگر کشورهای ضعیف باشیم.

خانم خزعلی خاطرنشان کرد: آیا دولت که یکی از سه قوه است حق دارد که سیاستگذاری کلان را انجام دهد یا این را به خارج از کشور تعهد دهد؟ آیا این قانونی است؟؛ قوه مقننه داریم، بعد قوه قضائیه داریم، بعد قوه سیاستگذاری کلان شورای عالی داریم،‌بعد در رأسش رهبری است؛ سیاست‌ها آنجا نهایی می‌شود، چطور من یک جایی خارج از کشور بروم و قول بدهم که این‌ها را عوض می‌کنم، آیا می‌توانم؟ اجازه قانونی دارم؟

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: یونسکو می‌گوید که تا حالا یک نهاد موفق بودم، روی نظارت عمل کردم مورد رضایت سازمان ملل بوده است و قالب برنامه 2030 را هم با آموزش فراگیر، مادام العمر، با کیفیت و دقیق است، انجام می دهمد؛ یکایک این کلمات بار معنایی وسیع دارد.

وی اضافه کرد: یک سندی به نام سند توسعه مفهومی است که این مطلب را باز می‌کند، کلمه به کلمه آن بد نیست، مادام العمر باشد، با کیفیت باشد، آری طلب علم فریضه بر هر مسلم و مسلمه‌ای است، پس در ظاهر دارند اسلام را پیاده می‌کنند، ‌اما این ساده اندیشی است؛ به عنوان مثال کلمه برابر یعنی اینکه از سازمان ملل در می‌آییم و می‌گوییم که همه انسانها چه مسلمان و چه بهائی و چه وهابی و چه داعشی همه باید آموزش‌هایی که ما می‌گوییم بگیرند، بعد رفتارهای هر کسی محترم است؛ همه باید آموزش ببینند  و همه آموزش‌ها هم باید در مدارس بیایند و اجباری هم باید باشد، پس کلمه برابر خیلی وسیع‌تر است.

خانم خزعلی  عنوان کرد: وقتی می‌گوید که خانم‌ها با آقایان برابر هستند، ما می‌گوییم که این کلمه خوب است، بعد با عدالت بررسی می‌کنیم و می‌گوییم که ان‌شاء‌الله درست است؛ نه این غلط است؛ رسماً آن‌ها در اسناد خود گفته‌اند که عدالت با معنای توحید نمی‌پذیریم، فقط برابری مراد است؛ زن و مرد از هر حیث حتی در مدارس هم مختلط باشد، حتی ورزش‌ها با هم باشند که معلوم شود که این‌ها برابر بوده‌اند یا نه؟

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: الان به دولت کنونی در سال 95 گفته‌اند که شنیده‌ایم که مدارستان مختلط نیستند، پس رعایت نشده است؛ شنیده‌ایم گفته‌اید که زنانی که ازدواج نکرده‌اند نمی‌توانند به خارج بروند؛ اگر اجازه دخالت بیگانگان در مسائل کشور داده شود، دیگر نمی توانیم جلوی نفوذشان را بگیریم.

وی به تبیین نقش یونسکو پرداخت و افزود: این سازمان سه نقش هدایت و هماهنگی، نظارت و گزارش دهی، و آخرش دخالت انتقال ظرفیت کارشناسی دولت را داراست؛ یعنی اگر آدم ندارید که بتوانید کاری که ما می‌خواهیم را انجام دهند، مستشار خارجی می‌آوریم؛ آن بچه‌هایی که به درد بخور هستند را بورسیه می‌کنند و به خارج می‌برند، آن‌هایی که به این آسانی عوض نمی‌شوند را از خارج برایشان می‌آوریم، معلم‌هایتان باید عوض شود، آخر همین سند می‌بینید در صفحه‌های 340، 357 و 360 رسماً می‌گوید که معلمین ما مشکلات اداری دارند، حقوقشان کم است، وضعیتشان بد است، که خوب یک چیزهایی راست است و از آن طرف می‌گوید که خیلی خیلی مشکل دارند.

توهین به معلمان با روانی خواندن آنها در سند 2030

خانم خزعلی یادآور شد: سند 2030 با توهین به جایگاه معلمان، معلمان ایرانی را افرادی با بیماری های روحی و روانی، ضعف هویت و مشکلات عدیده معرفی می کند و برای گفته خود نیز به یک پژوهش مربوط به 40 سال پیش در یک کشور دور افتاده درباره ایران اشاره می کند. این پژوهش اساس برنامه 2030 برای معلمان قرار گرفته است.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان خاطرنشان کرد: بر اساس سند 2030 یونسکو پایگاهی در دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلمان ایرانی زده است تا به این وسیله تمام معلمان را تربیت کرده و همچنین یونسکو افرادی را به این پایگاه ها اعزام کرده تا رسما معلمان ایرانی را آموزش دهند.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش هم باید متعهد شود معلمانی را استخدام کند که از این مرکز گواهی داشته باشند؛ به عبارت دیگر چندین هزار نفر معلمی که تا کنون 80 میلیون نفر را تربیت کرده اند مشکل داشته و از این به بعد باید مورد تایید پایگاه یونسکو قرار بگیرند.

خانم خزعلی با اشاره به اینکه فساد در این سند جایگزین تقوا شده است بیان کرد: اینهمه آموزه های اسلامی ناب داریم که یکایک آنها می تواند در کشور کار شود و با پیاده سازی آنها همه جوانان می توانند به سمت و سوی تکامل معنوی رهسپار شوند، اما به جای آن به سراغ سندی رفته اند که پر از فساد است؛ چند جای این سند که هر کدام را پاک کنید یکی دیگر هست که تعهد و تضمین می‌کنیم که آن را پیاده کنیم.

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: سند 2030 به دنبال این است که فرزندان ما را از دوران جنینی تربیت کند و با این روش همه رسانه ها، مطبوعات، روزنامه ها و سایر عرصه های کشور را یکی پس از دیگری فتح کند.

وی اضافه کرد: به یقین یونسکو به دنبال ایجاد شعب فراماسونری برای تغییر سبک زندگی است، اما کاربلد است و به گونه ای کار می‌کند که وجهه علمی خود را حفظ کند؛ چند وقتی هم بر اساس برخی قراردادها چهره ضد صهیونیستی هم نشان داده است؛ اخیراً هم می‌بینید که این خبرهایی که بلند شده است در خبرهای ما می‌آید که یونسکو با صهیونیسم مقابله می‌کند و متأسفانه مورد قبول برخی قرار گرفته است، این در حالی است که هنگام اندیشیدن به چگونگی فاش شدن تمام اطلاعات هسته ای مان و همچنین شهادت یکی از دانشمندان هسته ای در شیراز و تحریم یکی دیگر از این دانشمندان به خوبی به نقش یونسکو در این جریان ها کاملاً هویدا است.

خانم خزعلی  با شااره به اینکه رهبر معظم انقلاب و همه مراجع تقلید خواستار ابطال سند 2030 شده اند، ابراز داشت: قبل از انتخابات گفتند و یک بار هم روز قدس گفتند که این سند متوقف شده است؛ رهبر معظم انقلاب ک بار دوم اردیبهشت دستور رسمی کتبی دادند که این سند را بردارید، 17 اردیبهشت یعنی 15 روز بعد در جمع معلمین به خود معلمین گفتند که این را خودشان جمع کنند و اگر اجرا را دیدند خودشان حواسشان باشد و خودشان نظارت کنند و بعد هم اخیراً 4 تیر یعنی دو ماه و دو روز بعد از آن حکم حکومتی به خود رییس جمهور و دستگاه‌های ذیربط دستور دادند که هم آن لغو شود و هم سند تحول در دستور کار قرار بگیرد؛ این سند تحول برای سال 90 هست و به بازی گرفته شده است که اجرا نشده است.

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه برخی مسؤولان اذعان کرده اند که با توجه به تعهداتی که داده شده لغو سند 2030 بسیار سخت است، اظهار داشت: در حال حاضر همه تقاضای مردم لغو این سند است که شاهدیم غیر از حرف لغو شدن چیزی صورت نمی‌گیرد؛ بنابراین تنها نباید بگویند که لغو شده است بلکه بخشنامه لغو آن را برای همه مدارس در استان ها و شهرستان ها ارسال کنند تا از اجرای آن جلوگیری شود.

وی افزود: مردم باید در این زمینه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند و به محض دیدن اینکه هر کجا اگر اسم عوض شده، اما اصل و شاخص و معیار همان است گزارش بدهند و ان‌شاء‌الله این گزارش‌ها منجر به پیش‌گیری از این خطرات می‌شود.

خانم خزعلی با بیان اینکه شاخص‌های نظارتی که اعمال می‌شود، خیلی شاخص‌های تند و سختی است، ابراز داشت:‌ این سند به دنبال از بین بردن آیات دو به بعد سوره نور است،‌یعنی فساد و فحشا را باید بی توجه باشیم؛ یکی سقط جنین را باید رسمی و قانونی بدانید و شاخص برابری جنسیتی از زنان است که باید سقط آزاد و فراوان و مجانی باشد و حتی اگر یک پزشک مخالفت کند باید با آن پزشک مخالفت بشود؛ از دیگر اهداف این سند این است که نقش کلیشه‌ای زن را رفع کند؛ با قبول این سند نقش کلیشه‌ای زن که همان نقش مادری و همسری است، حذف می شود، یعنی حتی یک صفحه نباید نامی از مادری و همسری باشد، حتی در تقویم در 365 روزه یک روز حق نداریم روز مادر بگذاریم و تکریم روز مادر نشود؛ نقش زن فقط شغل و اشتغال است و زن حتماً باید تمام وقت سر کار باشد.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: در این سند به بیکاری زنان  اعتراض می‌شود، یعنی چرا بعضی از خانم‌های شما نیمه وقت کار دارند و بچه‌هایشان را نیمه وقت مهد می‌گذارند؟ چون درصدد نابودی خانواده هستند و نخواهند گذاشت که فرزندان  تربیت و آداب و رسوم خانواده را فراگرفته و به نسل آینده منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه سند 2030 به دنبال از بین بردن فرهنگ شهادت طلبی است، گفت: هم اکنون می گویند که داستان که شهید حسین فهمیده حذف شده است؛ یعنی دیگر فرزندان ما نمی آموزند که  در هنگام دفاع از وطن باید از جان خویش بگذرند تا جلوی نفوذ دشمن به خاک ایران را گرفته و با ایثار و از خودگذشتگی از ناموس خود دفاع کنند؛ به جای این ارزش ها، گردش و تفریح و موزه و آثار باستانی ، گردش سبز راهیان نور را جایگزین کرده اند که روح شهادت و ایثار را از میان ببرند.

خانم خزعلی اضافه کرد: اگر به شما بگویند که کربلا برو ولی فقط عکس است که اینجا کربلا بوده، اینجا خیمه‌گاه بوده است، این می‌تواند عاشورا را به وجود بیاورد؟ ما اینجا در تکیه برای زن و بچه خود روح عاشورا را زنده می‌کنیم، بچه دوست دارد علی اکبر(ع) شود، دوست دارد قاسم(ع) شود، به دنبال این است که فدایی اباعبدالله(ع) بشود، این روح عاشورا دارد، اما سند 2030 راه موزه‌ای دارد، یعنی می خواهند همه آثار انقلاب را موزه‌ای کنند.

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه با پذیرش 2030، انتظار ظهور در کتاب‌های درسی جرم شناخته می شود، بیان داشت: با بررسی که همین بچه‌های خوب قم کردند، بالای صد مورد تغییر در کتب درسی ایجاد شده است، در کتاب‌های درسی ما، سال 95 نسبت به سال 94، یعنی در یک سال؛ شهید نواب صفوی، شهید فهمیده و قراردادهای ذلت‌بار انگلیس که ثابت می‌کند که انگلیس چقدر موزیانه کار می‌کند حذف شده است و به جای آن الگوهای غربی، تتو و غیره وارد کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر سند 2030 را بپذیریم به دنبال آن سند 2100 و دیگر اسناد ذلت بار از سوی سازمان یونسکو تنظیم خواهد شد و ما نیز ملزم به اجرای آنها خواهیم شد؛ با اجرای سند 2030 دیگر رفتار سکولار غربی به جای ایمان و عمل خواهد نشست که در ادامه با تغییر رفتار تغییر نسل به وجود می آید./841/ز502/س

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
وطنم پاره تنم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲
کاملا درست و عالی.
اینها ماسونی و ایلومیناتی به عبارتی اسناد شیطان پرستی هیت که برای اینده کشورها بالاخص جوامع اسلامی تدارک دیدن.
2
0