۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۱۱۱۸۱

نودمین شماره خط حزب‌الله منتشر شد

«پرچمدار استیفای حق مردم» درباره‌ دو وظیفه‌ مهم قوه‌ قضائیه، عنوان سخن هفته این شماره است.
نشریه خط حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، نودمین شماره‌ خط حزب‌الله که عنوان سخن هفته‌ آن «پرچمدار استیفای حق مردم» درباره‌ی دو وظیفه‌ مهم قوه‌ قضائیه است، منتشر شد.

در این شماره به نقل از رهبر معظم انقلاب چنینامده است: «دشمن در تبلیغات وسیع خود تلاش می‌کند که کمبود‌های معیشتی و اقتصادی کشور را به نظام اسلامی و به جمهوری اسلامی نسبت بدهد؛ این، نقشه‌ی دشمن است. آنها می‌خواهند این‌جور وانمود بکنند که نظام اسلامی قادر نبوده است و قادر نیست مشکل اقتصادی ملّت ایران را و مشکلات اساسی ملّت ایران را حل کند و گره‌ها را باز کند.»(۱۳۹۶/۰۱/۰۱)

گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «رمز پیروزی در موصل» به نقش مرجعیت و جوان‌های مؤمن در تغییر معادلات نبرد در عراق پرداخته است.

هم‌زمان با آزادسازی شهر موصل، بخش‌هایی از سخنرانی سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره‌ی ابعاد پیروزی در موصل و موضوعات سیاسی داخلی و منطقه‌ای و همچنین از نقش مرجعیت آیت‌الله خامنه‌ای و ســپاه پاســداران در پیروزی موصل در این شماره از نشریه آمده است است.

همچنین نودمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید مدافع حرم، حاج شعبان نصیری تقدیم شده‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

علاقه‌مندان می توانند این نشریه از فایل ضمیمه دریافت کنند./۹۹۸۱۰۱/ ش

ارسال نظرات