۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۱۰۹۲۳
عضو ارشد حزب الله:

شکست پروژه تکفیری از برکات حضور امام خامنه‌ای است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان شکست پروژه تکفیری را از برکات اندیشه امام راحل و حضور رهبر معظم انقلاب توصیف کرد.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت ارتحال سیدرضا نیری رییس سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) از سوی حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان با هدف تکریم خدمات این مرحوم به فقرا و محرومان در ایران و لبنان برگزار شد.

حجت الاسلام صفی الدین با اشاره به ویژگی های اخلاقی و خدمات ارائه شده از سوی مرحوم نیری گفت: این مرحوم در کنار امام خمینی(ره) راه جهاد را پیمود و با تحمل غربت و سختی فراوانی در این راه ثابت قدم ماند و از یاران نیک امام به شمار می آمد. وی از سربازان مخلص ولایت و انقلاب و جمهوری اسلامی بود و امام راحل از وی در راه تأسیس کمیته امداد بهره گرفت.

وی افزود: لبنان این شانس را داشت که از خدمت و روحیه پاک این مرحوم استفاده کند. وی کمیته امداد را در لبنان تأسیس کرد و با تمسک به اسلام اصیل محمدی به فقرا و مستضعفان خدمت کرد.

این روحانی لبنانی در بخش دیگری از سخنان خود از آزادی موصل ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: داعش به دست ملت ها و ارتش های مخلص به پایان می رسد. داعش در عراق و سوریه و منطقه به وسیله خون شهدای مخلص عراقی و سوری و سایر مسلمانان نابود خواهد شد.

عضو ارشد مقاومت اسلامی با اشاره به اینکه در برابر نقشه جدید ترسیم شده از سوی ارتش و بسیج مردمی و ملت و دولت عراق قرار داریم، تصریح کرد: همانگونه که با شهادت و جانفشانی از کشورمان دفاع می کنیم با استفاده از اندیشه نورانی امام خمینی به راه مقاومت ادامه خواهیم داد زیرا چیزی جز عزت و پیروزی و بزرگی در این راه ندیدیم.

حجت الاسلام صفی الدین ادامه داد: ما با ثبات در راه امام خمینی(ره) در قالب مقاومت توانستیم اسرائیل را شکست داده و هراس را در دل فرماندهان و سیاستمداران رژیم صهیونیستی بیندازیم و هم اکنون نیز با همان الگو به مبارزه با دشمن تکفیری می پردازیم.

وی در پایان گفت: اطمینان کامل داریم که داعش و پیروان اندیشه تکفیری در لبنان و منطقه رو به زوال هستند و این از برکات مقاومت و اندیشه امام خمینی و حضور امام خامنه ای به شمار می آید./980/ب902/د

ارسال نظرات