۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۵۱۰۸۳۶
در مؤسسه بنت الهدی قم؛

سلسله نشست های بررسی ابعاد سند ۲۰۳۰ کلید خورد

خانم خزعلی معتقد است نباید اجازه بدهیم غرب که چیزی جز نابودی و فساد همراه خود ندارد، برای ما ایرانیان برنامه تعیین کند.
کبری خزعلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین جلسه از سلسله نشست های بررسی ابعاد سند 2030 که ظهر امروز در سالن کنفرانس مؤسسه آموزشی عالی بنت الهدی با سخنرانی خانم خزعلی، استاد حوزه و دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه سخنانی از رهبر معظم انقلاب پیرامون انتقاد ایشان به سند آموزشی 2030 قرائت شد که بدین شرح است:

«اینجا جمهوری اسلامی ایران است و در این کشور مبنا اسلام و قرآن است. اینجا جایی نیست که سبک زندگی معیوب و ویرانگر و فاسد غربی بتواند اعمال نفوذ کند. در نظام جمهوری اسلامی پذیرش چنین سندی، معنا ندارد».

پذیرش سند 2030 استقلال کشور را زیر سؤال می برد

خانم خزعلی در این نشست با اشاره به اینکه سند 2030 خلاف قانون جمهوری اسلامی ایران و بر خلاف مصالح کشور است، گفت: به فرض اینکه این سند بر خلاف قانون هم نباشد، باز هم نمی توانیم تن به پذیرش این سند بدهیم، چراکه پذیرش این سند یعنی قبول کردن اینکه بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند و این مسأله استقلال کشور را زیر سؤال می برد.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه ایران الگوی عملی جهان اسلام است، اظهار داشت: ایران با جایگاه والای خود فریاد می زند که از حکومت لیبرال دموکراسی در حال ضربه خوردن بوده و کشور های دیگر طعم ضربه آنها را چشیده اند.

وی ادامه داد: نباید اجازه بدهیم غرب که چیزی جز نابودی و فساد همراه خود ندارد، برای ما ایرانیان برنامه تعیین کند.

سند 2030 به دنبال ریشه کنی همه ادیان جهان است

خانم خزعلی با بیان اینکه سند 2030 به دنبال تغییر همه جهان به سمت و سوی لیبرال دموکراسی غرب است، ابراز داشت: غربی ها با ارائه این سند می خواهند همه ادیان را یکجا ریشه کن کنند.

عضو سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: ما در حکومت اسلامی خودمان برای فرهنگ و آموزش برنامه ریزی کرده ایم که از جمله آنها می توان به سند تحول بنیادین، سند مهندسی فرهنگی، سیاست های کلان ابلاغی رهبر معظم انقلاب و سند اسلامی شدن علوم اشاره کرد، حال چرا برخی این اسناد را رها کرده و سندی غربی را وارد کشور کرده اند و برای اینکه مردم را فریب بدهند، سندهای آموزشی کشور را پر از تحریف می کنند؟

وی افزود: علت تحریف اسناد آموزشی کشور این است که اگر غربی ها گفتند اسناد آموزشی ایران مغایر با سند آموزشی ما است، این عده پاسخ بگویند که خیر، اسناد آموزشی ایران در راستای سند آموزشی غرب است؛ چگونه سند تحول بنیادین که سال 90 تصویب شده است تابع سند 2030 که سال 95 تنظیم شده و هنوز هم تصویبش قطعی نشده است، می شود؟

سند 2030 با جهان اندیشی فراماسونری عجین شده است

خانم خزعلی با اشاره به بخشی از تحریف شدن سند تحول بنیادین عنوان داشت: در این سند آمده است «در آینده انسان هایی تربیت می کنیم که پرکار، فعال، دلسوز، وطن دوست، وطن خواه و جهان اندیش باشند»؛ اینگونه توحید، نبوت، امامت، معاد و غیره را حذف کرده و به جای «جامعه عدل مهدوی»، واژه «جهان اندیش» را می نویسند و این یعنی همان جهانی سازی فراماسونری که با اندکی دقت در سند 2030 در می یابیم که جهان اندیشی فراماسونری در آن موج می زند.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه خداوند دشمنان اسلام را از احمق ها قرار می دهد، ابراز داشت: چیزهایی که از سند 2030 تصویب شده است سیر قانونی نداشته و قابل پذیرش نیست؛ به فرض اینکه سیر قانونی هم می داشت باز هم طبق اصل 153 قانون اساسی به علت اینکه این سند بر خلاف مصالح کشور است، قابل پذیرش و اجرا نبود.

مشروح این نشست به زودی از سایت خبرگزاری رسا منتشر می شود./841/پ۲۰۲/س

ارسال نظرات