۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۱۰۱۶۹
در نشست هم‌اندیشی دانشگاه المصطفی مطرح شد؛

بسیج عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قم در میزبانی از ۱۷ ملیت

نشست هم‌اندیشی نمایندگان مدیران اجرایی استان قم با دبیر و مسؤولان دبیرخانه اجلاس بین‌المللی «ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی» برگزار شد.
ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست هم‌اندیشی نمایندگان مدیران اجرایی استان قم با دبیر و مسئولان دبیرخانه همایش بین‌المللی «ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش‌های دینی» در سالن اجتماعات دانشگاه مجازی المصطفی برگزار شد.

بر اساس این گزارش محمد علیزاده طباطبائی که به‌عنوان نماینده استاندار قم در این نشست هم‌اندیشی حضور داشت دانشگاه مجازی المصطفی را مهم‌ترین دانشگاه مجازی جهان اسلام توصیف کرد و گفت: روند برگزاری این همایش از ابتدایی‌ترین اقدامات تا میزبانی میهمانان باید در شأن استان قم صورت پذیرد.

مدیر روابط عمومی استانداری قم با اشاره به این‌که تمام دستگاه‌های اجرایی با دبیرخانه این همایش همگام شوند، اظهار داشت: میزبانی و تأمین امنیت یک همایش بین‌المللی در قلب علمی جهان اسلام نیاز به تعاملات سازنده دارد.

علیزاده طباطبائی به اهمیت تأمین پشتیبانی علمی از بخش خصوص برای همایش‌های بین‌المللی اشاره کرد و ابراز داشت: ظرفیت‌های دینی و مبانی اسلامی باید بر بستر توانمندی‌های فضای مجازی برای بشریت منتشر شود.

 همچنین سرهنگ عبدالرضایی، رئیس اداره آموزش معاونت اجتماعی فرماندهی استان قم در این نشست حضور داشت و درحالی‌که امنیت را حیاتی‌ترین رشته اجرایی این همایش توصیف کرد، اظهار داشت: امنیت پایدار یکی از برترین هدایای نیروی انتظامی به امت اسلام است.

سرهنگ عبدالرضایی به زمینه‌ها و توانمندی‌های پلیس فتا اشاره کرد و گفت: ارتقاء کیفی ابعاد اجرایی و علمی این همایش با حضور مأموران پلیس فتا تجربه‌ای ماندگار خواهد بود.

حجت‌الاسلام موسوی نماینده دانشگاه باقرالعلوم نیز از آمادگی هیئت‌علمی این دانشگاه در ارزیابی و داوری مقالات این همایش خبر داد و گفت: دانشگاه باقرالعلوم نیز به دنبال برگزار همایش دین، فرهنگ و فناوری اطلاعات است.

همچنین ابراهیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه قم به زمینه فرصت محور این همایش بین‌المللی اشاره کرد و گفت: فرصت محور بودن همایش می‌توان تأمین‌کننده رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه علم و فناوری باشد./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات